Elwiz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå skjer det!!! Det har gått for langt!! Verden taes over av maskiner!! Kunstig intelligens osvosv! *gå under jorda* Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg merket ikke en ting - men så sitter jeg i London også, da. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tipper nettet kommer til å gå jæææævlig tregt fremover, etterhvert som folk installerer "ekseeeeeem" uten å hinte mer enn nødvendig... DrE Lenke til kommentar
ExTerminator Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Merker ingenting jeg, (DirectConnect) Eneste jeg merker er at forumet har vært utrolig tregt siste uka... Lenke til kommentar
eiwoh Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har telenor. Var uten internett i det hele tatt i ca en time. Så slet de norske sidene en stund. Nå funker alt. Lenke til kommentar
abcosv Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jau, det er fikset sier de på www.online.no (som forresten har forandret "design"? notepad.exe, anyone?) Jeg merket dog ingenting, da uninett tydeligvis ikke er avhengig av telenor i routingen til utlandet..? edit: Den designendringen jeg la merke til, ble visst rettet på. Når jeg sjekket, virket det som om de hadde lagt wap-/gprs-nettsiden inn som index på online.no Endret 9. februar 2005 av _oDIn_ Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jau, det er fikset sier de på www.online.no (som forresten har forandret "design"? notepad.exe, anyone?) hahahahaha Hva er det som skjer med online.no edit: Nå var den i orden igjen morsomt! Fra online.no "Rettet: Feil mot utenlandske sider Denne feilen skal nå være rettet." Hva var galt da. De burde hatt en forklaring for en type brukere, og en for nerder V Endret 9. februar 2005 av vetle Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 edit: Den designendringen jeg la merke til, ble visst rettet på. Når jeg sjekket, virket det som om de hadde lagt wap-/gprs-nettsiden inn som index på online.no Fikk det samme selv nå nettopp! Og meldingen: "Klikk her hvis du ikke får design på vanlig nettleser" DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå