Holmgr3N Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg dette anlegget... Er det noen som har erfaringer? Har hørt at det har vunnet mange priser. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Det er en mini-test av systemet i siste nummer av Lyd og bilde. Leste den kjapt, men husker ikke helt innholdet. Du kan jo søke på http://www.lydogbilde.no/ og se om det står noe der. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Kom med flere meninger,noen som har dem og kan anbefale dem? Har et FourPointSourround nå vil jeg merke STOR forskjell? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Det er et 4.1 system, syns d er kjempe bra jeg, lydkvaliteten holder seg selv om man spiller høyt. Eneste kjipe er at jeg bor i rekkehus og kan ikke spille høyt!!!! Anbefaler d, mye for pengene, syns jeg da! Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 Høres bra ut... Hva vil dere sammenligne det med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå