SilverCRX Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg lurer bare på en ting med forhåndsbestilling og CE. Jeg kjøpte den vanlige preorder pakke (vanlig DVD cover med cd) Kan jeg da levere den og få kjøpt CE, eller er det en egen CE preorder pakke? Det er ein egen. Det finnes bare en Pre-order pakke. Det varierer veldig fra butikk til butikk hvordan du velger CE/standard. Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det eneste som tilsier at jeg får en Collectors edition er at det står COL bak pre-order kit på kviteringen. De to andre pre-order kit står de ikke noe slikt på. Lenke til kommentar
Gjest member-60584 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg bestilte fra avalon.no og skrev i kommentar feltet at jeg ønsket CE på release og det fikk jeg Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ringte EBgames i Oslo nå for å forsikre meg om at de har full kontroll over hvem som skal ha CE og ikke. Det hadde de heldigvis, så imorgen så har jeg CE Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg er bare såååååååå glad for at jeg bor 45min fra stavanger nå butikken der jeg kjøper fra skal legge av et CE til meg!! bor ikke så mange folk rundt her! sjelden jeg er så glad for ikke å bo i en by Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) jaja.. får bare håpe at den lokale elkjiip sjappa har fått inn CE i morgon.. Skal "raide" den i morgon tidlig og sjå.. edit: skriveleif.. Endret 10. februar 2005 av zero_time Lenke til kommentar
celebos Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 får ikke tak i ce jeg men har hvertfall ordna meg standard lurer på om jeg skal sette på meg dressen da jeg skal starte det for første gang i respekt for spillet og blizzard Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 får ikke tak i ce jeg men har hvertfall ordna meg standard lurer på om jeg skal sette på meg dressen da jeg skal starte det for første gang i respekt for spillet og blizzard Skal starte i joggebukse jeg... Kan hedre de med en helg fyllt med WoW!! Klarer å spille mer hvis jeg _ikke_ sitter i dress... Lenke til kommentar
celebos Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 plagsomt at jeg ikke fikk tak i ce, men det kommer sikkert fler etter hvert, kunne tenkt meg de karta da. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 plagsomt at jeg ikke fikk tak i ce, men det kommer sikkert fler etter hvert, kunne tenkt meg de karta da. Kommer ingen flere. Hence LIMITED! Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er den Artwork boken som frister meg, kunne betalt 100,- bare for den :/ men tenkte det var større kjangs for å få wow innen fredag hvis jeg bestilte vanlig wow så.. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Lurer på om det kommer CE her jeg bor Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 SpaceWorld her i byen har visst fått inn 15 stykk av herligheten, men de forsvinner nok tålig raskt i morra. Rekker nok ikke å få kloa i en. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 SpaceWorld her i byen har visst fått inn 15 stykk av herligheten, men de forsvinner nok tålig raskt i morra. Rekker nok ikke å få kloa i en. Her som jeg bor kommer det bare 15 eksemplarer av WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå