[TA]Gunners Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen her som spiller futsal? Vi er et ganske hardsatsende lag fra bergen området, begynte som et vennelag men etter to cuper med finale i begge begynte vi å trene flere ganger i uken. Vi deltar jo bare på "løkkecuper" men er godt fornøyd allikevel. Vi har foresten nå vært i 1 finale til. Men vi lurer om det er noen som vet om det er noe marked for sponsing osv.? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Spiller på et fotballag, og vi var med i en futsalturnering. Vi vant den. Futsal er noe jeg liker godt - teknikk er utrolig viktig. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, futsal er utrolig gøy, spesielt med gode venner, og dere har god kommunikasjon. Egner seg både som tidsfordriv, og seriøs satsning Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Futsal er innefotball.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 aaaa... hehe Da lærte jeg et nytt ord i dag å Klart jeg spiller futsal, deltok på cup med vennelag like før jul uten at resultatet bør nevnes Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 hehe.. leit.. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tar ikke innefotball, eller futsal, så seriøst. Mest for moro Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Har ikke spilt pa noen maneder siden det rett og slett ikke finnes i USA (hvertfall ikke der jeg bor). Regner med pa a satse hardt nar jeg kommer tilbake. Spiller pa samme lag som suzze i Bergen. Kanskje et mal for laget vart er a na en Futsal Elite turnering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå