Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Lag en diger sprettert som kan kaste den minst 10m bortover. Skyt den inn i ei fjellside. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Film den mens du hiver den i en basketkurv eller Heng den i et tau bakpå bilen og slep den et godt stykke. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tau bakpå bilen mens du sladder rundt i høye hastigheter. Lenke til kommentar
chil Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tau bakpå bilen mens du sladder rundt i høye hastigheter. bare ikke brems hardt! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Ta en laserpistol å skyt dritten ut av den! Evt. spreng den med ei lita atombombe! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Brett ut noen binders, og slipp dem nedi luftehullene på toppen av skjermen, og skru den på etterpå... Har ikke testet dette selv, men har fått høre at det kan gi noen salige smell. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 skjermen buer så mye ut at man kan spå med den AHAHAHAHAHAH!!! aaah... heh.... hehehehehehe... heh heh... oooh... hehe..... jaja :!: Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 fyll hele skjermen med rester fra nyttårssaften, Happy springs, raketter og batterier. Dynk den med bensin, tenn på og løp! Og for guds skyld, film det! Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 bare husk at en skjerm kan inneholde dødelig strøm lenge lenge(dager hvis ikke uker) etter den er slått av og koplet fra. Spenningen kan være dødelig, men strømmen er jo utrolig liten, så det stemmer ikke akkurat... Jeg har tatt på polene på sekundærsiden av bilderørstrafoer en del ganger. Det gjør vondt, men er ikke farlig. Det er strømmen som dreper... Et godt eksempel på dette er jo stun-guns, som de "leker" seg med i Jackass. De har jo en spenning på rundt 25000 volt, men er ikke skadelig. De gjør bare møkkavondt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Vi skulle en gang kvitte oss med masse drit i kjellern, og der var den gamle goldstar-skermen; En dritstygg, liten 15-tommer som veide dritmye. Jeg tenkte jeg skulle ødelegge den, som et siste farvel, og dette er hva jeg gjorde: -Rulla den ned en liten asfaltert bakke. Skjedde ikke en dritt. -Trampa/sparka hardt på den. Skjedde heller ikke noen ting. -Tok en kjepp, og dælja i fronten. Skjedde ingenting med skjermen, men derimot at jeg fikk vondt i handa mer fikk jeg ikke tid til å gjøre før den skulle kjøres bort da, men allikevell, de tåler ting som bare faen Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 mer fikk jeg ikke tid til å gjøre før den skulle kjøres bort da, men allikevell, de tåler ting som bare faen Er alltid slik. De tinga som man vil ødelegge tåler alt mulig, mens de man ikke vil ødelegge, ryker fort som pokker. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 gjør naturen en tjeneste, kjer den på dynga! Lenke til kommentar
chil Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 bare husk at en skjerm kan inneholde dødelig strøm lenge lenge(dager hvis ikke uker) etter den er slått av og koplet fra. Spenningen kan være dødelig, men strømmen er jo utrolig liten, så det stemmer ikke akkurat... Jeg har tatt på polene på sekundærsiden av bilderørstrafoer en del ganger. Det gjør vondt, men er ikke farlig. Det er strømmen som dreper... Et godt eksempel på dette er jo stun-guns, som de "leker" seg med i Jackass. De har jo en spenning på rundt 25000 volt, men er ikke skadelig. De gjør bare møkkavondt. det kommer helt ann på åssen måte du tar på polene, altså en stun gun har polene svært nerme, dvs strømmen går bare feks 1cm gjennom kroppen og fra + til - polen, hvis du feks hadde hatt en stungun som det var stort mellomrom mellom polene, så du kunne ta på + polen med høyre hånd og - polen med venstre, da ville strømmen ha gått gjennom hele kroppen å det er stor sjangs at du hadde falt dau om. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Nei, antakeligvis ikke. Du har rett i at det er farligere når strømmen går gjennom hjertet, men i Jackass (ble mye Jackass her nå... ) så skyter de tross alt rett i hjertet med den andre Stun-Gun'en. I tillegg er polene ca. 10 cm fra hverandre eller noe sånt. Grunnen til at enkelte kan dø av å ta på polene i stikkontakten er to grunner. For det første er det strømmen, som faktisk blir ganske stor pga. spenningen. For det andre, og ikke minst like viktige, er det frekvensen på strømnettet - 50 Hz, som gjør det farlig. Frekvensen er lav nok til at hjertet prøver å følge frekvensen, og dermed virker det hele som en Pacemaker med frekvens på 50 Hz (!), og det er dømt til å gå dårlig... Det er derfor lavfrekvent vekselspenning er veldig farlig. En TV eller en Stun-Gun har ingen av de overnevnte farene. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Lag en diger sprettert som kan kaste den minst 10m bortover. Skyt den inn i ei fjellside. Ser for meg det... :!: En 10 cm tykk strikk på 20 meter festa mellom to svære trær, så strammer man den opp med en lastebil, og hekter den "enkelt" av... Men så flyr den i litt feil retning, over til naboen, og går tvers gjennom veggen. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Han vil ihvertfall ha stor forståelse for "uhellet" da Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2005 har lyst til å sprenge den eller tenne på den med bensin.... Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Vær forsiktig, for faen! Billedrøret har vakuum inni seg, og kan eksplodere. Har hørt om en som knuste en TV på en søppeldynge en gang. Stod og slo på den med en stor stein. Plutselig eksploderte hele greia, og glass-biter for utover. Det var noe av det første vi lærte på elektronikk VK2, før vi fikk komme i nærheten av en TV. Jepp, glasset er drit-tjukt. Og det er ikke fordi at produsentene liker å kaste bort penger. *hint, hint* Endret 15. februar 2005 av Terrasque Lenke til kommentar
Seppe . Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 vi (jeg og mads89) skal late som vi sitter å griller maten vår på den, og så har vi fått en lærer til å komme inn å kaste den ut av vinduet. (han tar med seg to skjermer til så vi kan prøve flere ganger ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå