bigbeast Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg fikk til sendt et program som kalles FUNNY på msn. nå klikker det bare hele tiden og driver og kødder ikke mot ta dette vis du blir spurt!! programet legger seg på c: Endret 9. februar 2005 av bigbeast Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.iamnotageek.com/a/funny.exe.php Ikke bra. Lenke til kommentar
edahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) hahahaha..... du må ikke ta imot sånt da! det er noe skikkelig dritt. virus som bare **** siden dette er min hundrede post, kan jeg gi deg et lite tips: får du noe sånt og du vil ha det: skan det for virus før du opner det! i enkelte tifeller er det noe sånne *bø* greier... somregel bare virus. ikke ta imot exefiler medmindre du har bedt om dem først. Endret 10. februar 2005 av norman Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Flyttes til sikkerhet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ser ikke helt poenget med denne posten... Trenger du hjelp til å fjerne viruset, eller har du bare laget posten for å advare? Vi som "henger" her i Sikkerhet-delen av forumet vet nok ganske mye om sikkerhet, så det er nok ikke nødvendig å advare oss mot å ikke ta imot en fil som heter "Funny"! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 De som IKKE "henger" her på Sikkerhet, derimot, kan ha godt av en slik opplysning. Tenk på den. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Poenget mitt var; folk må lære seg å bruke sunt bondevett, og at folk ikke forstår det er det som er problemet! Jeg lurte også på om posten var ment som en advarsel eller om den var ment som et spørsmål om hjelp. Denne diskusjonen begynner å bli veldig off topic, så jeg dropper den. Endret 10. februar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå