JulianR Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurer på om noen kan si noe om hva de synes om freeloader til gamecube. Vurderer å kjøpe det, men vil høre meninger fra folk som har det eller har prøvd det e.l. Noen som evt. vet om et billig sted å kjøpe freeloader? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Freeloader koster vel maks 150kr Det funker veldig fett. Jeg bruker den selv. Hvis du er hypp på noe med mer funksjoner kan du sjekke ut action replay. den har nemlig freeloader som en del av seg Om actionreplay Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som vet om hvor man kan få freeloader til ca 150 kr? Finner nemlig ikke billigere enn 270 kr Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som vet om hvor man kan få freeloader til ca 150 kr? Finner nemlig ikke billigere enn 270 kr Kan få kjøpe av meg bare ta kontakt. Har solgt GC min, og sitter igjen med en freeloader da jeg hadde to. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen som vet om hvor man kan få freeloader til ca 150 kr? Finner nemlig ikke billigere enn 270 kr her f.eks.? Man finner også masse bra import spill der Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 De har Freeloader til 299kr på Spider-man. Bruker det hver gang jeg skal spille Naruto. Funker fint! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 play.com selger det for 12.99 pund digger freeloader, fleire og fleire av mine spel er amerikanske ettersom eg ikkje orker å venta eit halvt år på at spel kjem til europa koster jo faktisk eindel mindre å importera spel frå amerika og for tida Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Koster 121 kr her binarygame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå