audhage Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei Jeg trenger bare et raskt svar her. Hvordan avbestiller man på pcutsyr.no? Trenger som sagt svaret raskt idag. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gå til kontosida di og se på ordrer. klikk slett ordre. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 gå inn på din side eller noe og prøv slett ordren eller se på ordre.... haster uansett ikke så mye de sender ikke før i morgen Lenke til kommentar
DipmiX Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 bare ring til dem å si fra. du kan også sende varene i retur hvis du ikke har åpnet esken.. bare gi beskjed på posten Lenke til kommentar
Knutinsen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 De skriver at du kan avbestille på "Min konto", men jeg tror ikke dette er oppe og går enda. Da må du i tilfelle sende en mail til [email protected]. De skriver om dette her: http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=1&FILE...tilling.htm#top M.V.H. Knut R. Kviserud Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Send en mail til [email protected] der du skriver ordrenr (som du sikkert har fått på mail eller finner på "din side" på hjemmesiden Deres) og skriver at du ønsker å avbestille ordren... bør ikke være noe problem. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bør ikke være et problem, nei, men basert på de erfaringer jeg har med PCutstyr kommer du nok til å få store problemer med å få avbestilt din ordre. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har sendt mail til [email protected] Varen er heldigvis ikke betalt med kort. Dermed kan jeg jo evlge å ikke hente pakken om de ikke ordner det! Mvh Audun Hagen (takker alle her for rask respons ) Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Varen er heldigvis ikke betalt med kort. Dermed kan jeg jo evlge å ikke hente pakken om de ikke ordner det! Tror ikke dét er lurt? Hvis du lar være å hente ut pakka risikerer du gebyr tror jeg. Hmm, på den ene side forventer mange at pakker omtrent skal ligge i postkassa dagen etter en bestilling, og på den annen side at de som driver og pakker stæsjet skal fly som vindeleker mellom pc/mail og pakkebenk for å sjekke evt. avbestillinger.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Det gikk å avbestille Så det blir uansett ikke noe gebyr på meg, bare et x800xt PE (haha (med selvsikker tone)) Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå