kbm Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 skal kjøpe meg en ny pc som jeg skal bygge selv. Jeg har tenkt å kjøpe xp 1900+ prossessor. Problemet er at jeg tidligere i år kjøpte original 512 mb pc 133 sd-ram til min gamle pc med tanke på å bruke dette i maskinen jeg skal kjøpe nå, men nå finner jeg ikke lenger hovedkort uten integrert lyd som støtter vanlig sd-ram på komplett.no sine sider...er det slik at du ikke kan bruke vanlig sd-ram brikker i hovedkort som støtter ddr-dimm brikker pga fsb hastigheten? finnes det evt. hovedkort som støtter begge minnebrikkene? har som sagt tenkt å kjøpe alle delene på komplett vil helst slippe å bruke en million i oppkrav ved bestilling fra flere plasser. hadde sittet pris på om noen kunne gi meg et tips angående hovedkort:) Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 nei sdram funker ikke på ddr hovedkort. Lenke til kommentar
kbm Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 er vanlig sd-ram på vei ut? Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 du kan ikke bruke sd-ram i vanlige ddr-ram kort. men jeg vet at sis hadde et chipsett hvor du kunne bruke begge typer. hvor du får tak i det er verre. ellers får du bare bite i det sure eplet å kjøpe ddr-ram. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 22:10, kbm skrev:er vanlig sd-ram på vei ut? Ja er sikkert ikke så lenge til så slutter de å lage sd-ram. Kjetil Lenke til kommentar
kbm Skrevet 19. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2002 ja ja da får jeg legge ut litt mer penger på ram også da : uansett takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå