Gå til innhold

Hvor skal firewire-kablene?

Fred-rik

Anbefalte innlegg

På kabinett har jeg en firewire port foran (sammen med usb og audio, men det er relevant nå). Og fra den går 9 forskjellige, kan jeg kalle de tråder?, fra der hvor firewiren sitter. Og når jeg leser i hovedkortets manual så har de ulike navn enn hva de har på seg.

Kabinettet's navn:

TBA

TBA*

TPA

TPA*

VG x 2

VP x 2

Ground

Hovedkortet's navn:

TPA+

TPA-

Ground x 3

TPB+

TPB-

Cable Power x 2

Så, hvor går hvor?

Takk på forhånd :)

Endret av Fred-rik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*bump*

Fra hw.no's retningslinjer:

#10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...