P-in-P Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Maskina mi har blitt et offer for store anngrep spyware og virus, mesteparten er borte, men noe klarer jeg ikke å bli kvitt så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på systemgjennoppretting. Hva skjer med diverse filer som ikke er lagret på C: da? Blir det ikke rørt? Kan noen si i korte trekk hva som skjer? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Copy/paste fra hjelp i windows: Systemgjenoppretting, oversiktSystemgjenoppretting er en komponent i Windows XP Professional, som du kan bruke til å tilbakestille datamaskinen til en tidligere tilstand hvis et problem oppstår, uten å miste personlige datafiler (som Microsoft Word-dokumenter, leserlogger, tegninger, favoritter eller e-post). Systemgjenoppretting overvåker endringer i systemet og enkelte programfiler, og oppretter automatisk lett identifiserbare gjenopprettingspunkt. Ved hjelp av disse gjenopprettingspunktene kan du tilbakeføre systemet til et tidligere stadium. De opprettes hver dag og på tidspunkter når det forekommer betydelige systemhendelser (for eksempel når et program eller en driver installeres). Du kan også når som helst opprette og navngi dine egne gjenopprettingspunkt. Obs! Hvis datamaskinen gjenopprettes, vil ikke dine personlige datafiler påvirkes eller endres. Hvis du vil ha informasjon om sikkerhetskopiering av personlige datafiler, se Sikkerhetskopiere filer og mapper. Hvis du vil ha oversikt over de andre gjenopprettingsteknologiene som følger med Windows XP, se Gjenopprette systemet. Hvis du vil ha mer informasjon om Systemgjenoppretting, se Forstå Systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Takker, bukker, neier og nikker! Akkurat det jeg ville ha svar på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå