dim3 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Topic forklarer vel.. Hva skedde? synes forumet har vært ustabilt og slitsomt i det siste jeg. Endret 9. februar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har litt inside information... Hw.no fikk nettop databaseproblem igjen Mysqlen "mista" kontakten. Jankee Resten overlater jeg til ueland... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kan ikke alt dette samles i en tråd? Admin/mods lag en sticky tråd der vi kan rapportere slike feil og spørre hva som skjedde, det har vært altfor mange slike tråder nå! TSP Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 QUOTE (The Strategy-player @ 09/02/2005 : 21:08) Kan ikke alt dette samles i en tråd?Admin/mods lag en sticky tråd der vi kan rapportere slike feilog spørre hva som skjedde, det har vært altfor mange slike tråder nå!TSP Det forslaget støtter jeg. Smart du TSP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg