Tbone87 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei, sitter her med en Windows XP pc, som det sitter et trådløst og et "vanlig" nettverkskort i. Jeg vet at det er en routingfunksjon innebygd i Windows XP (og 2000), så jeg lurte på om det var noen som kunne fortelle litt om hvordan man gjør det? Det problemet jeg har er at jeg skulle ha routet trafikk fra det "vanlige" nettverkskortet, til det trådløse, og videre til routeren min. Lar dette seg gjøre? Er ganske godt kjent med Windows XP, så om du kan det, men tror det blir for vanskelig, så prøv i allefall. Har enda ikke opplevd å ikke få til noe, hvis jeg har blitt fortalt hvordan.. Om dere evt finner en manual el. på nett, så er jeg veldig glad for det og. Søker selv på google.com osv, men har ikke funnet noe veldig interessant enda, men om dere kan gi meg noen hint så tar jeg gledelig i mot. Om det er noe dere lurer på så spør i vei. Jeg har lurt på dette en god stund, og det er mulig det er andre der ute som lurer på det også. På forhånd takk til alle positive innspill. Lenke til kommentar
ohb Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hva med Network Connections -> Advanced-> Bridge Connections Jeg har ikke prøvd det, men her har jeg sakset fra Help i WinXP "Network Bridge provides an inexpensive and easy way to connect local area network (LAN) segments. " Lenke til kommentar
Tbone87 Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jamen... jamen.... DET FUNKA!! =p Har liksom prøvd det 1o82093284 ganger før, men det har ikke funka, men det gjorde det nå =p Takk takk i allefall *kose* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå