Sportydud Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei Har en passat 99 mod der vindusviskeren ikke er god. -Noen ganger fungerer den som den skal -Andre ganger går den sakte. -Noen ganger fungerer den ikke i det hele tatt. Noen som har vært borti lignende eller som veit hva som kan være feil? Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 -Noen ganger fungerer den som den skal-Andre ganger går den sakte. -Noen ganger fungerer den ikke i det hele tatt. Samme på alle trinnene? Hei og velkommen til forumet, forresten. Lenke til kommentar
Sportydud Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Nei det er ikke det samme på alle trinnene, hender den bare fungerer på fult i tillegg til det jeg har nevnt før. Fikk et tips om at det kunne være noen føringer/armer fra motoren til selve viskerne som gikk dårlig. Tenkte jeg skulle sjekke det. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Sjekk det, men jeg holder en knapp på at problemet er elektrisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå