Mats1988 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Som topic sier så har jeg vært så uheldig å mistet mopednøkklene mine, jeg har ingen reservenøkkler pga. at jeg kjøpte mopeden brukt. En kompis av meg sa at jeg kunne fått en ny laget hvis jeg hadde et nummer som sto på nøkklene, men det har jeg heller ikke, så jeg lurer på om det går an at noen lager ett nytt par nøkler ved å "kopiere sporet" der du setter i nøkkelene. Men jeg kan jo alltids kjøpe med ny tenning eller hva det heter, men hvis det andre går an og er billigere så går jeg jo for det. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ka merke er det? Hvis det er en nyere Honda går det ann å bestille nye nøkler. Det er ganske dyrt, men. Hvis du hadde tatt en kopi hadde det kostet bare 100 kr å få kopiert. Kontakt merkeforhandler, Ev MC-1 i England som sender mcdeler til halv pris til Norge. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Som topic sier så har jeg vært så uheldig å mistet mopednøkklene mine, jeg har ingen reservenøkkler pga. at jeg kjøpte mopeden brukt. En kompis av meg sa at jeg kunne fått en ny laget hvis jeg hadde et nummer som sto på nøkklene, men det har jeg heller ikke, så jeg lurer på om det går an at noen lager ett nytt par nøkler ved å "kopiere sporet" der du setter i nøkkelene. Men jeg kan jo alltids kjøpe med ny tenning eller hva det heter, men hvis det andre går an og er billigere så går jeg jo for det. Tja, har du en ikke helt ny moped kan du sikkert tjuvkoble/omkoble startsperren.... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Mopeden er av merke Yamaha DTR 88 model. Jeg tjuvkobler den nå da, men det ser sikkert litt mistenkelig ut når jeg er på byen eller noe sånt, står å tjuvkobler en moped. Lenke til kommentar
tvåførti Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ny tenningslås koster et par hundre kroner på mc-deler.no Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Kjøp ein ny på MC-deler eller ha den tjuvkopla. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ny tenningslås er jo en mulighet...? koster ikke så alverden.. 300 kanskje? Lenke til kommentar
StoreStå Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 På min gamle TSX kunne jeg bare stikke ett flat skrujern og vri om Siden du har en 88 modell kan du prøve forsiktig hvis den er litt slitt fra før av Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 skrujern ja, universal-nøkkel for gamle kjøretøy. problemet er vel at hvem som helst kan starte den da. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Tror jeg kommer til å bestille meg ny tenningslås, trodde det var mye dyrere enn det var. Da var det problemet ut av verden, takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hadde det vært opptil meg hadde jeg skiftet tenningslåsen, kanskje du finner en som er brukt som ikke koster mange kronene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå