Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mistet moped nøkkler, hva kan jeg gjøre?

Mats1988

Anbefalte innlegg

Hei!

Som topic sier så har jeg vært så uheldig å mistet mopednøkklene mine, jeg har ingen reservenøkkler pga. at jeg kjøpte mopeden brukt. En kompis av meg sa at jeg kunne fått en ny laget hvis jeg hadde et nummer som sto på nøkklene, men det har jeg heller ikke, så jeg lurer på om det går an at noen lager ett nytt par nøkler ved å "kopiere sporet" der du setter i nøkkelene. Men jeg kan jo alltids kjøpe med ny tenning eller hva det heter, men hvis det andre går an og er billigere så går jeg jo for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Som topic sier så har jeg vært så uheldig å mistet mopednøkklene mine, jeg har ingen reservenøkkler pga. at jeg kjøpte mopeden brukt. En kompis av meg sa at jeg kunne fått en ny laget hvis jeg hadde et nummer som sto på nøkklene, men det har jeg heller ikke, så jeg lurer på om det går an at noen lager ett nytt par nøkler ved å "kopiere sporet" der du setter i nøkkelene. Men jeg kan jo alltids kjøpe med ny tenning eller hva det heter, men hvis det andre går an og er billigere så går jeg jo for det.

Tja, har du en ikke helt ny moped kan du sikkert tjuvkoble/omkoble startsperren....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...