trulsta Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei! Var så uheldig at flaska mi i sekken min lakk, og når jeg tok opp mp3spillern var den delvis våt..spess der batteriet skal være. Jeg har en cowon iAudio cw300, og nå er det dogg bak displayet og jeg får høye skurrelyder når jeg spiller av musikk. Verre til høyere jeg spiller! Er den ødelagt, eller er det noe jeg kan gjøre for å få den "tørka"..den kosta lissom 2700kr takker for all hjelp Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Noen anbefaler å sette ovnen på rundt 30 grader og varmluft, og la den tørka forsiktig inni der en god stund......... Men er den først blitt våt vil den nok korrodere på invendige komponenter, så den vil nok slutte å virke om ikke alt for lenge....... Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 okey, så den er da tapt? Mulig å skru opp å fikse, evt. sende den inn? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Mulig du kan sende den inn, men folk har en tendes til å ta masse penger for å fikse vannskader i de tilfellene de gidder i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå