Gå til innhold

Sånn i siste liten. Rogue vs Hunter


Anbefalte innlegg

Men blr det ikke litt rart, det med pil og bue, den du skyter på løper jo mot deg, kan man bruke det på kort avstand også?

Ja, du må gå over til melee når fienden kommer innen en viss avstand. Men om du sloss mot mobs så får du jo pet'en din til å trekke agro. Eller så kan du jo bruke en slik pil som slow'er, og løpe, også skyte når du er passende avstand unna.

 

På PVP er det litt verre, da motspillerene går på deg, og ikke pet'en din. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-60584

hunter er god solo, rogue er og god solo. range? close combat? pet? ikke pet? spørs ka du liker.

 

når det kommer til PvP. 1on1 betyr ikke dritt, du må bare akseptere at en class tar deg lett og andre ikke. en del av gruppe PvP balansen.

 

gruppe PvP. hunter eier. no doubt. de tar igjen alle som prøver å komme seg unna. har et fuckings irriterende dyr som også hakker på fienden. track humanoids. kommer seg unna veldig lett unna selv.

 

rogue kan også jakte på fienden sånn, men ikke like effektivt. siden de har ikke ranged slow, ikke evig 30% movement speed. bare sånn sprint som varer i 15sek(?) 50% raskere er det vel og.

 

jeg har spilt rogue og hunter. endte opp med å velge priest.

Lenke til kommentar
En kjempe bøtte med helse kunne kanskje tippet det andre veien, men det blir jo feigt i dueller.

Seriøst, det der har jeg sett flere nordmenn skrive.. Kan du fortelle meg hva som er så feigt med å bruke health potions i dueller? Er det bare for å være snill eller hva er det for noe? Er jo helt skrudd at man ikke skal kunne bruke potions fordi det er "feigt"

Dette må være en eller annen gal norsk form for (syk) rettferdighet... No offence lissom, men fortell

Svaret skulle vel være ganske innlysende hvis man har litt sans for rettferdighet. I dueller kan man bruke alt man vil av job-relaterte skills, men ikke healthpotions etc. Tenk deg bare hvis en person ikke har healthpotitions og du gulper i deg en? På lik fot hadde han kanskje tatt knekken på deg, men du klarer å snike deg unna pga av det? Det er ikke rettferdig. Du er ikke bedre enn noen fordi du har en potion de ikke har. Men for all del, hvis du vil spille sånn er det deg det går utover :)

 

Viktig å merke seg at dueller /= PvP da, da kan du gjøre hva balle du vil så lenge han andre faller før deg :p

Lenke til kommentar
En kjempe bøtte med helse kunne kanskje tippet det andre veien, men det blir jo feigt i dueller.

Seriøst, det der har jeg sett flere nordmenn skrive.. Kan du fortelle meg hva som er så feigt med å bruke health potions i dueller? Er det bare for å være snill eller hva er det for noe? Er jo helt skrudd at man ikke skal kunne bruke potions fordi det er "feigt"

Dette må være en eller annen gal norsk form for (syk) rettferdighet... No offence lissom, men fortell

Svaret skulle vel være ganske innlysende hvis man har litt sans for rettferdighet. I dueller kan man bruke alt man vil av job-relaterte skills, men ikke healthpotions etc. Tenk deg bare hvis en person ikke har healthpotitions og du gulper i deg en? På lik fot hadde han kanskje tatt knekken på deg, men du klarer å snike deg unna pga av det? Det er ikke rettferdig. Du er ikke bedre enn noen fordi du har en potion de ikke har. Men for all del, hvis du vil spille sånn er det deg det går utover :)

 

Viktig å merke seg at dueller /= PvP da, da kan du gjøre hva balle du vil så lenge han andre faller før deg :p

Men det å ha potions på seg, og forberede seg til kampen er jo en del av spillet. hehe. SÅ sånnsett, fortjener han andre å tape siden han ikke har forberedt seg.

 

:)

Lenke til kommentar
Brukere dere som er huntere bue eller? Hva er det mest effektive våpenet for en hunter egentlig?

Lær deg alle tre og bruk det beste du finner. Guns, bows og crossbows er vanskelig å finne. Veldig få quests som gir det som belønning osv. Jeg skal ihvertfall trene alle tre så jeg kan bruke alt jeg finner.

 

 

Når du risikerer å måtte betale 1g for 5 healthpotions gidder ihvertfall ikke jeg bruke de i duell. Taper jeg duellen siden fienden bruker healtpotion ler jeg bare av han og bruker min healthpotion når jeg virkelig trenger den.

Lenke til kommentar
Rogue skal neppe nerfes, det er den mest balanserte klassen i hele spillet.

Vet det. Synes det var litt rart jeg og. Jeg bare leste at rogue var neste man på listen over klasser som skulle bli nerfet. Men, jeg tror neppe dette kommer til å skje. Rogue er som sagt 100% balanced.

hvor kan du lese dette?

Lenke til kommentar
Rogue skal neppe nerfes, det er den mest balanserte klassen i hele spillet.

Vet det. Synes det var litt rart jeg og. Jeg bare leste at rogue var neste man på listen over klasser som skulle bli nerfet. Men, jeg tror neppe dette kommer til å skje. Rogue er som sagt 100% balanced.

hvor kan du lese dette?

Har lest det på worldofwarcraft.com forumet. Det var en fyr der inne som sa han han hadde hørt fra Blizzard at rogue var nestemann på listen over klasser som skal bli nerfet. Som sagt tror jeg ikke dette stemmer.

Lenke til kommentar
Har lest det på worldofwarcraft.com forumet. Det var en fyr der inne som sa han han hadde hørt fra Blizzard at rogue var nestemann på listen over klasser som skal bli nerfet. Som sagt tror jeg ikke dette stemmer.

Pssst... ikke si det til noen men jeg hørte fra Blizzard at de skal legge ned hele WoW om et par uker og heller begynne å selge hamburgere ;)

Lenke til kommentar
Har lest det på worldofwarcraft.com forumet. Det var en fyr der inne som sa han han hadde hørt fra Blizzard at rogue var nestemann på listen over klasser som skal bli nerfet. Som sagt tror jeg ikke dette stemmer.

Pssst... ikke si det til noen men jeg hørte fra Blizzard at de skal legge ned hele WoW om et par uker og heller begynne å selge hamburgere ;)

mmmm burger... *sikle

Lenke til kommentar
En kjempe bøtte med helse kunne kanskje tippet det andre veien, men det blir jo feigt i dueller.

Seriøst, det der har jeg sett flere nordmenn skrive.. Kan du fortelle meg hva som er så feigt med å bruke health potions i dueller? Er det bare for å være snill eller hva er det for noe? Er jo helt skrudd at man ikke skal kunne bruke potions fordi det er "feigt"

Dette må være en eller annen gal norsk form for (syk) rettferdighet... No offence lissom, men fortell

Svaret skulle vel være ganske innlysende hvis man har litt sans for rettferdighet. I dueller kan man bruke alt man vil av job-relaterte skills, men ikke healthpotions etc. Tenk deg bare hvis en person ikke har healthpotitions og du gulper i deg en? På lik fot hadde han kanskje tatt knekken på deg, men du klarer å snike deg unna pga av det? Det er ikke rettferdig. Du er ikke bedre enn noen fordi du har en potion de ikke har. Men for all del, hvis du vil spille sånn er det deg det går utover :)

 

Viktig å merke seg at dueller /= PvP da, da kan du gjøre hva balle du vil så lenge han andre faller før deg :p

Du synes vel også det er urettferdig om den ene har bedre våpen enn den andre, og han andre velger kle seg naken før kampen. Og så må man jo ikke bruke piler/kuler, tenk om han andre har glemt å kjøpe det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...