haqbar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk et ATX verktøy i dag for å ta ut kablene fra ATX kontakten, men denne var knukket da jeg fikk den (fra microplex). bare lurer på om dere vet om noe jeg kan bruke istedenfor? Vil gjerne sette på kabelstrømpene mine. PS. skal returnere ATX tingen, noen som har erfaringer med Microplex retur? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har brukt knappenål til å dytte inn hakene, men det er ganske krunglete. MAn kan jo mekke et verktøy selv også. Du har jo det defekte verktøyet så hvorfor ikke mekke noe som likner og funker likt. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Angående retur til microplex, så bruker de være ganske greie på det. Hvis du bare sender de en mail og forklarer at ATX uttageren var ødelagt, og spør om de kan sende en ny, så gjør de sikkert det, uten at du trenger å sende inn verktøyet. Spør om det er en mulighet før du evt. sender inn verktøyet. Lenke til kommentar
z1Ob Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 her ligger det link til en guide hvordan man kan gjøre det Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2005 Sendte en mail til Microplex, han ba meg ta bildet av tangen, gjorde dette og vips så sendte de en ny tang, fikk lagt med et par andre greier på bestillingen. Eneste var at han sa at vi skulle dele frakten, men det ble fortsatt 120kr i frakt :S Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Sendte en mail til Microplex, han ba meg ta bildet av tangen, gjorde dette og vips så sendte de en ny tang, fikk lagt med et par andre greier på bestillingen.Eneste var at han sa at vi skulle dele frakten, men det ble fortsatt 120kr i frakt :S sikkert fordi dere delte porto, så måtte du betale oppkravsbebyr som de hadde sluppet om du ikke skulle slengt på noen mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå