Gå til innhold

ATX verktøy erstatning

Anbefalte innlegg

Fikk et ATX verktøy i dag for å ta ut kablene fra ATX kontakten, men denne var knukket da jeg fikk den (fra microplex). bare lurer på om dere vet om noe jeg kan bruke istedenfor?

Vil gjerne sette på kabelstrømpene mine.

PS. skal returnere ATX tingen, noen som har erfaringer med Microplex retur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angående retur til microplex, så bruker de være ganske greie på det. Hvis du bare sender de en mail og forklarer at ATX uttageren var ødelagt, og spør om de kan sende en ny, så gjør de sikkert det, uten at du trenger å sende inn verktøyet. Spør om det er en mulighet før du evt. sender inn verktøyet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Sendte en mail til Microplex, han ba meg ta bildet av tangen, gjorde dette og vips så sendte de en ny tang, fikk lagt med et par andre greier på bestillingen.

Eneste var at han sa at vi skulle dele frakten, men det ble fortsatt 120kr i frakt :S

Lenke til kommentar
Sendte en mail til Microplex, han ba meg ta bildet av tangen, gjorde dette og vips så sendte de en ny tang, fikk lagt med et par andre greier på bestillingen.

Eneste var at han sa at vi skulle dele frakten, men det ble fortsatt 120kr i frakt :S

sikkert fordi dere delte porto, så måtte du betale oppkravsbebyr som de hadde sluppet om du ikke skulle slengt på noen mer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...