bujk Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurer på hva som er normal temperatur på CPU/HK/HD? Hos meg ligger CPUen på ca 53 grader ved normal bruk, HK på ca 41 og HD på 45 grader. Jeg bruker et prog som heter EVEREST som viser temp på maskinen, men når jeg går på BIOSEN viser CPU temp 45? hva er riktig? det som vises på BIOSEN eller prog? Og evt hvor mye varme tåler et system sitter på AMD 64 3200+ socket 754. Lenke til kommentar
bujk Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Glemte også å nevne at jeg bruker et m-kabinett uten kabinett vifte Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) alle komponentene klarer den tempen helt fint. **så begynnte han og lese** Endret 9. februar 2005 av Imposter Lenke til kommentar
bujk Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har ingen kabinett vifter. MEn hvor mye kan et system tåle? Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 CPUen kan tåle en god del, kanskje oppmot 100 grader, men du BURDE prøve å holde den under 60... Lenke til kommentar
havfal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 jeg anbefaler at du prøver å holde deg under følgende: CPU: 60C HK: 40C HDD: 45C alt tåler nok en del mer, men man må jo ikke generere nok varme til å smelte uralfjellene heller da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå