Gå til innhold

Uklare bokstaver i windows

breed1981

Anbefalte innlegg

Hei har akkurat kjøpt ny pc med MSI Geforce 6600 Diamond 128 MB DDR3 skjermkort.

Er noe merkelig i windows. Mange av bokstavene er "uklare" på en måte. Akkurat som de mangler pixler eller er "blurry".

Så kan jeg feks markere teksten som er dårlig så blir den bra.. og det gjelder ikke all tekst heller..

Anyone help??

Joachim

PS:

Ikke sikker om dette er rett plass for denne posten så sorry viss det er feil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei har akkurat kjøpt ny pc med MSI Geforce 6600 Diamond 128 MB DDR3 skjermkort.

Er noe merkelig i windows. Mange av bokstavene er "uklare" på en måte. Akkurat som de mangler pixler eller er "blurry".

Så kan jeg feks markere teksten som er dårlig så blir den bra.. og det gjelder ikke all tekst heller..

Anyone help??

Joachim

PS:

Ikke sikker om dette er rett plass for denne posten så sorry viss det er feil

Ser helt bra ut her, det bildet du la ved. Har du 17" eller 19" flatskjerm skal oppløsningen stå på 1280x1024. Dette er viktig, ellers blir det krøll. Har du DVI på skjermkort og skjerm er det ikke dumt å bruke denne tilkoblingsmuligheten.

Lenke til kommentar
Vis det skal være noe vits å bruke DVI porten, må man da ha DVI kabel eller kan jeg bruke sånn adapter?

DVI->Analog kabel->DVI ødlegger jo hele vitsen. Skaff deg en DVI kabel.

Tenkte meg heller sånn jeg:

DVI port-->DVI adapter-->analog kabel-->analog.

Siden jeg ikke har DVI inngang på skjermen min :cry:

Lenke til kommentar
Vis det skal være noe vits å bruke DVI porten, må man da ha DVI kabel eller kan jeg bruke sånn adapter?

DVI->Analog kabel->DVI ødlegger jo hele vitsen. Skaff deg en DVI kabel.

Tenkte meg heller sånn jeg:

DVI port-->DVI adapter-->analog kabel-->analog.

Siden jeg ikke har DVI inngang på skjermen min :cry:

Da vil det ikke ha noe å si om du bruker DVI-utgangen med en overgang eller den vanlige VGA-utgangen. Digitalt blir det uansett ikke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...