pine Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sliter med å åpne sider utafor Norge. Flere som opplever samme sjit ? Lenke til kommentar
espenfjo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Virker som om det er en av telenors rutere i London som svikter. Kommer ikke forbi ge-6-1.core2.London1.Level3.net [212.187.131.150] Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bare sirup og endel dns errors/not found hos meg (telenor ADSL tilknyttet) . Lenke til kommentar
DGN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har samme problemet her også. Telenor som ISP Lenke til kommentar
pine Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 www.online.no nede også hehe Lenke til kommentar
Pipboy Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 F A E N ta telenor ! ! Kommer ingen vei her heller. MÅÅÅ.. MÅÅ.. MÅ.. MÅ....må... ut av Norge....sikle...sikle.... Lenke til kommentar
floffan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 www.online.no er ustabilt. Dette er feilmeldt, og det jobbes med å løse problemet. -- Cathrine Olsen Telenor Kundeservice Lenke til kommentar
DGN Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 www.online.no er ustabilt. Dette er feilmeldt, og det jobbes med å løse problemet. -- Cathrine Olsen Telenor Kundeservice Fikk nettopp en liten mail om saken jeg også, men stod ikke noe om når det blir fikset. Håper det blir fikset snarest. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Litt av ett nick på en telenor kundekonsulent!? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hvorfor skjer dette? Møkk... Hjemmesiden min funker, men jeg får ikke sjekka mailen min. Søren altså.. og nå når jeg endelig har fått adsl Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Dagbladet har mer om saken.... men ikke så mye mer egentlig Sikkert en konspirasjon fra Microsoft angående pirat lisenser.. Ikke at JEG kjenner noen som har det altså Har dere også problemer med online spill? prøver å spille Battlefield vietnam uten hell.. null servere Synes også nettet generelt er tregere forresten.. EDIT: kom på litt sånt etterhvert Endret 9. februar 2005 av BlondGod Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 www.online.no er ustabilt. Dette er feilmeldt, og det jobbes med å løse problemet. -- Cathrine Olsen Telenor Kundeservice Nettsiden til Telenor er jo den første som ramler ned når Telenor (eller verden) har et problem med nettet. Det slår ALDRI feil ... Lenke til kommentar
siggen7 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har ikke problemer men har heller ikke Stjelenor som leverandør på ADSL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå