Skogslik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 eg skall snart kjøpe meg ny pc. eg har ein del ting på denne pcn me har nå som eg vill ha over på min men kordan skall eg gjøre det?? den pcn me har nå er ein gammel windovs 98 fra 1999 så eg vett ikkje om den har den nødvendige utgangen. den har usb men eg tror det er usb 1 og den pcn eg skall ha har jo usb 2. går det ann og koble disse pcene sammen?? ka kabel trenger eg?? har noen en link? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du kan vel bare bruke et vanlig nettverk mellom pc'ene... Det er vel det som er best. Krysset dersom du ikke har switch eller hub! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 og kor på pcn er den utgangen?? der internett kabelen sitter i?? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sansynligvis, dersom du ikke kjører isdn, da! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 me har isdn ja. går det ikkje da??? Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg har aldri prøvd å koble sammen to pcer med usb, og jeg vet ikke om det går, så du får spørre en annen. Men, har du flere pc'er koblet opp mot internett? Har du en switch eller hub? Dersom du er koblet direkte opp mot internett. Se om det er en inngang bak pcen som ligner, bare at den er litt større? Den er helt lik, bare at det er 2(?) kontakter mindre. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Joda, det skal gå fint med en USB kabel! På Win98 PC'en må du kanskje innstallere en egen driver, men det skal være alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå