Billy Bob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 De fleste her vet hva det går, kjøp noe annet enn Tine eller la vær å kjøpe produktene deres! Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvorfor det? Jeg liker Norvegia Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg liker melk og yoghurt, og appelsinjuicen uten biter. så, nei takk. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg kjøper per def. andre produkter enn Tine, og har alltid gjort det. Dette fordi jeg synes Tine har for mye markedsmakt, og at jeg med mitt Høyre-medlemskap ønsker å støtte opp om nye aktører. Konkurranse er et stikkord jeg er glad i! Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen andre merker som har Skummet melk da? Trives ganske greit med Tine og deres skummet melk. Synnøves ost smaker helt jævlig også så den vil jeg ikke ha. Liker Tine jeg, men om de har jukset er jo det feil så de får vel ta støyten for det. Men ikke faen om noen skal ta fra meg skummet melk og Norwegia! Lenke til kommentar
superreven Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er det noen andre merker som har Skummet melk da? Trives ganske greit med Tine og deres skummet melk. Synnøves ost smaker helt jævlig også så den vil jeg ikke ha. Liker Tine jeg, men om de har jukset er jo det feil så de får vel ta støyten for det. Men ikke faen om noen skal ta fra meg skummet melk og Norwegia! Q-Melk har skummet melk. Meget god er den også... men jeg vet ikke om du får tak i den i hele landet. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Q-Melk har skummet melk. Meget god er den også... men jeg vet ikke om du får tak i den i hele landet. Høres bra ut, får vel teste den. Takk for tipset, kanskje det blir litt boikotting av Tine for min del også da. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Konkurranse gavner forbrukeren. Derfor kjøper vi konsekvent andre varer enn Tine-varer (Q-Melk, Synnøve Finden-ost), for på den måten å utjevne forskjellene mellom giganten Tine og mindre aktører. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har ikke engang fått med meg hva som skjer. Gidder virkelig ikke å bytte matmerker på grunn av bagateller.. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bryr meg heller ikke om å boikotte, elsker min Jarlsberg men drikker Q-Melk pga synes den er bedre, og den har en praktisk skrukork som jeg liker Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har ikke engang fått med meg hva som skjer. Gidder virkelig ikke å bytte matmerker på grunn av bagateller.. Dette dreier seg overhodet ikke om bagateller. Lenke til kommentar
Raggie Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har alltid kjøpt Q-melk, jeg... Før var det bare pga korken, nå er det enda en grunn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg gir faen i hele Ica og Tine. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hadde det bare vært mulig å boikotte Konkurransetilsynet ... Lenke til kommentar
Goof Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Gidder ikke engasjere meg for eller imot før det er rimelig klart hva som har skjedd. Nå er vi i en fase med dritt-slenging mellom partene, hvor begge står på sitt, venter å ser hva konklusjonen blir. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Aldri livet om jeg gir slipp på min Is-Te fersken ...! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Synd at noen sier: Jeg gir faen. For meg må Tine bare skvise ut alle konkurrenter, bare jeg får Iste med ferskensmak, so fucking what. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg kan godt droppe Tine, om noen andre lager like god appelsinjuice. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tror trådstarter virkelig at Tine er alene om denne måten å gjøre ting? (forutsatt at Tine faktisk er å skylde på, som heller ikke er sikkert. Det er jo bare ord mot ord.) Har jobbet i bransjen en del år, og dette er ikke noe nytt. Alle smører, og betaler for å få solgt dems varer på et vis eller annet. Tine, Synnøve Finden, Kavli osv... Bare for å nevne noen i samme kategori. Hvorfor tror dere ellers de gir bort så fine julegaver til de ansatte i butikken? Jeg fikk mer av Synnøve Finden til jul et år, enn jeg fikk av bror min... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Tror trådstarter virkelig at Tine er alene om denne måten å gjøre ting? Alle smører, og betaler for å få solgt dems varer på et vis eller annet. Tine, Synnøve Finden, Kavli osv... Bare for å nevne noen i samme kategori. Hvorfor tror dere ellers de gir bort så fine julegaver til de ansatte i butikken? Jeg fikk mer av Synnøve Finden til jul et år, enn jeg fikk av bror min... Smøring / gi rabatter til store kjeder for å la være å ta inn produktene deres; er ikke det to forskjellige ting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå