Gå til innhold

Boikott Tine idag!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen andre merker som har Skummet melk da? Trives ganske greit med Tine og deres skummet melk. Synnøves ost smaker helt jævlig også så den vil jeg ikke ha.

Liker Tine jeg, men om de har jukset er jo det feil så de får vel ta støyten for det. Men ikke faen om noen skal ta fra meg skummet melk og Norwegia!

Lenke til kommentar
Er det noen andre merker som har Skummet melk da? Trives ganske greit med Tine og deres skummet melk. Synnøves ost smaker helt jævlig også så den vil jeg ikke ha.

Liker Tine jeg, men om de har jukset er jo det feil så de får vel ta støyten for det. Men ikke faen om noen skal ta fra meg skummet melk og Norwegia!

Q-Melk har skummet melk. Meget god er den også... men jeg vet ikke om du får tak i den i hele landet.

Lenke til kommentar

Tror trådstarter virkelig at Tine er alene om denne måten å gjøre ting? (forutsatt at Tine faktisk er å skylde på, som heller ikke er sikkert. Det er jo bare ord mot ord.)

Har jobbet i bransjen en del år, og dette er ikke noe nytt. Alle smører, og betaler for å få solgt dems varer på et vis eller annet. Tine, Synnøve Finden, Kavli osv... Bare for å nevne noen i samme kategori. Hvorfor tror dere ellers de gir bort så fine julegaver til de ansatte i butikken? Jeg fikk mer av Synnøve Finden til jul et år, enn jeg fikk av bror min...

Lenke til kommentar
Tror trådstarter virkelig at Tine er alene om denne måten å gjøre ting?

Alle smører, og betaler for å få solgt dems varer på et vis eller annet. Tine, Synnøve Finden, Kavli osv... Bare for å nevne noen i samme kategori. Hvorfor tror dere ellers de gir bort så fine julegaver til de ansatte i butikken? Jeg fikk mer av Synnøve Finden til jul et år, enn jeg fikk av bror min...

Smøring / gi rabatter til store kjeder for å la være å ta inn produktene deres; er ikke det to forskjellige ting?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...