fondus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hei Hvis du er en som tar mye backup av spill m.m., bruk CloneCD, den leser filer som er protecta Du kan bruke det gratis i 3 uker før du trenger å kjøpe det, virkelig en bra investering hvis du tar mye backup. (jeg bryter ikke verken regel 4 eller 5) Lenke til kommentar
Cycorex Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg antar at de fleste brukerne av dette forumet er godt kjent med CloneCD og dets egenskaper fra før av. Men takk alikevel for opplysningen! :smile: Alltid greit når noen har gode tips om nytteprogrammer. mvh. Cycorex Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: (jeg bryter ikke verken regel 4 eller 5) noe sier smør på flesk inne i hodet mitt... :wink: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Quote: Den 2002-06-19 22:56, Noldus skrev: Quote: (jeg bryter ikke verken regel 4 eller 5) noe sier smør på flesk inne i hodet mitt... :wink: :grin: Kjetil Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Jeg har brukt CloneCD en stund og d fungerer hest for meg og.. Lenke til kommentar
de_icer Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Padus Discjuggler! Finnes i gratisversjon, men tvinger dessverre brennehastigheten ned i 1x. Kjøpeutgaven er glimrende! Klarer stort sett de tingene CloneCD har problemer med! Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Blir misunnelig når jeg leser slikt for jeg har en HP 4x/2x/24x brenner som ikke liker CloneCD noe særlig :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå