sinnaelgen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) hva synes dere om sendetiden til hotel cæsar ? jeg kommer hjem fra jobb kl 1700 hver dag ( mandag - fredag) og ønsker å få med meg både cæsar , fbi og scrødinges katt. de to siste går dessverre samtig på nrk som hotel cæsar på tv2. denne uken bryr vist tv2 seg ikke så mye om hvem som ser på. De sender reprisen av hotel cæsar før 1700 slik at jeg ikke får dem med meg. idag (onsdag ) sende dagens episode kl 1630 torsdagen episode går i reprise fredag kl 1630 dette er så iriterende det var en gang snakk om at hotel cæsar gikk for tillig på kvelden her må tv selskapene jobbe lit mer med program opsettet er det flere tvprogrammer eller serier så går på litt "gale" tidspunkter ? Endret 11. februar 2005 av elg-elg123 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 er flere tvprogrammer eller serier så går på litt "gale" tidspunkter ? MacGuyver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det virker som om TV2 kun har satset på sport mellom kl. 16.00 og 18.00 i det siste, og skviset ut serier som That 70's Show, Friends osv. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 MacGuyver Mac Gyver, takk. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 De oppretta jo TV2 ekstra for å sende sport, men der er fet jo bare noe forbanna chat drit. Skjønner jo at de må prioitere direkte kamper i f.eks VM, men en idiotisk leke kamp som ikke har noe betydning blir for dumt spør du meg Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Macgyver går på helt feil tidspunkt synes jeg. Og så gjorde TV2 en kjempetabbe når de flyttet Absolutt underholdning fra 19.00 til 18.00 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) er flere tvprogrammer eller serier så går på litt "gale" tidspunkter ? MacGuyver Nei takk, det går på helt riktig tidspunkt. Når jeg er på skolen. Er vel egentlig ingen serier jeg følger/skulle fulgt med på som har litt dum sendetid, men det hadde ikke tatt livet av meg om 7th Heaven starta klokka 14:30 EDIT: Oi, MacGyver går visst etter skoletid det. Da kan det heller bytte plass med 7th Heaven. Endret 10. februar 2005 av Thompzen Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 MacGyver skulle gått på kvelden Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvorfor går Las Vegas så sent nå for tiden? Startet jo fint Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 her var det bra respons. mcgyver er egentlig reprise ( 3. eller 4. gang) jeg er 99% sikker på at grunnen til at reprisen av hotel cæsar er flytte fra 1800 til 1730 er p.g.a barnetv på nrk. jeg så på norge rundt før tv2 kom på luften men dette programmet er ike interessant lenger. går du glipp av FBI, scrødinges katt eller norge rundt så vet man ikke når det kommer i reprise. jeg klagde i en epost til FBI - og fikk en beklagese men de kunen ikke gjøre noe med sendetidene . - det var det programavdeling som bestemte. disse programene (untat norge rundt ) går for tiden i reprise på fredag formidag. av og til i reprise i helgen ( hvis nrk ikke sender sport ) norge rund går vis på ettermidag på mandag i reprise. dette kom for bli endret uten at man for det med seg. tv2 har ikke svart . hva skal tv2 med extra ? noen få fotbalkamper og repriser . elles er det ikke alle som får inn tv2 extra enda - blir sikekr endret når alle får seg dekoder ( digitale sendinger over hele fjøla) det er sikker det som gjør at tv2 ikke bruker extra mer Las Vegas - hvilken kanal går det på ? har ikke egen kabel/parabol Lenke til kommentar
Musty Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 du får skaffe deg en videospiller, eller to, eller tre.. eller noe som likner.. en TiVo for eksempel Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 for å vere litt "sytete" ,"ekkel" eller "masende" ( stryk det som ikke passer ) så blir det vere nå alt blir digitalisert. da må man ha en egen dekoder for tv og eventuelt en egen for vidoen ( dvd optaker) hvis ikke da telenor og de andre brebands selskapene blir snille og tilbyr absolutt alle i norge tilgang til adsl som kan brukes til tv oerføring. videospille - jeg venter egentlig på kombinert dvd optaker og vhs spiller , men dette kommer antagelig aldri. får k jøpe mine få dv versonene av de filmen som jeg har på kasetter ( optak fra tv ) kasetter. så er det jo noen som vil at man skal slå av strømmen ( hovebryter) til tv , video , stereo o.s.v før man forlater huset. likevel det er iritenede når programmer man er vant med faste sendetide plutselg flytter til et al for tidlig tidspukt. er dere enige med meg at det beste da er å utsette progrmmet eller seien (episoden) en hel uke ? eks: program på onsdag 19.30 blir flyttet til neste onsdag til samme tid Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Macgyver går på helt feil tidspunkt synes jeg. Og så gjorde TV2 en kjempetabbe når de flyttet Absolutt underholdning fra 19.00 til 18.00 Enig at Macgyver sendes på helt feil tid. Er som regel på skolen når det går. Men at Absolutt underholdning ble flyttet er fordi at det skal "konkurrere" med barne-tv på Nrk1 og at Tabloid skal komme så nærme nyhet sendingen(?). Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 når burde - hotell cærsar - aurofil/top gear - fbi - scrødingers katt sendes ? dette r programmer som jeg følger med og har en tendens til å komme i veien for hverandre snart begynner tv2 en ny serie - flere par skal bygge nytt hus og bare et av dem får lov å beholdet det eller noe sånt. Dette må vere ettertakeren etter nr. 19. Så er problemet det går samtidig som top ger ( og antageli autofil) top ger går i reprise noen dager senere en gang etter kl 24:00 Hva med å sende top ger kl 19:30 og så se cærsar i reprise dagen etter eller så må top gear /autofile gå senere. tv 2 begunner også med et nytt program på tirsdagene da er kl 20:00 opptatt mandag og tirsdag Idol burda gå bare på fredagne. eller er dere i andre meninger. Jeg husket at nrrk for flere år sinfen da autofil var et nytt konsept så paset sendetiden. da tv2 begynte med farmen ble også utofil flyttet til samme tid som farmen ( søndag kl 20:00/ 20:05) etter det så har enten tv2 eller nrk prøvd å ødelegge for hvrandre på mange av de mest intresange programene. kan de ikke FATE OG BEGRIPE at de mister seere i stedet for å få flere når det blir gjort slik. de er nød tilå ta enda mer hensyn til hverandre. jo flere så mener noe jo bedre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 En annen dum ting TV2 har gjort de to siste onsdagene, var å sende Idol-resultatene samtidig med Lost på TV Norge. Mange vil vel si at Idol stjal seere fra Lost, men for min del er det motsatt. Jeg ser heller på Lost enn Idol. Angående Hotel Cæsar, så har det alltid gått kl. 19.30 siden det startet for over 6 år siden. Så jeg tror det blir bråk om de forandrer sendetiden på det... Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Eneste løsningen må vel bli webtv på tv2 da..men syns det er for stiv pris der jeg for min del Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Reprisen på Hotel cæsar har helt feil tidspunkt. Kunne heller gått før kl 14:00 eller etter 01:00. Hvis folk ikke fikk med seg episoden JA SÅ SYND for dem. En så dårlig serie burde aldri bli vist i reprise dagen etter . De kunne heller sendt Futurama istedenfor HC repriser. Angel kunne også fått et tidligere tidspunkt. Går litt ut over skoledagen Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 MacGyver har sinnsykt dum sendetid synes jeg, det begynner vel 14.45 elns...og jeg slutter ikke på skola før 15.00...og er ikke hjemme før 15.15, da er det ca bare et kvarter igjen av favoritt helten min sitt TV show Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2005 angående web-tv hvor mange er det som har tilgang til "bredband" ? jeg har det ikke og må vente i det uvisse "futurama" er vist reprise men jeg vet ikke om jeg har fått med meg alle episodene. gikk på tv2 får neoen år siden. futurama burde sendes i helgene - det kommer en episode i kveld/natt en gang en ting jeg ikke halt forstår er hvordan serien er beregnet på de forskjelige alders- og intresse-grupene. noe jeg liker kan gå på formidagen ( son macgyver) som få i den aldergrupen får sett. andre programmer eller filemene går på natta ( angel er en slik serie) noen programmer som jeg ønsker å se på går på tidspunkter som enten er gansske seint selv til meg å være. noen programmer går på tidspunkter som folk er opptatt med fritidsaktiviteter og når de da kommer hjem i 2100 tiden da er det stort set mye dårligere programmer. er klar over at folk liker å se på helt forskjelige programmer men like vel. enten er alt på en gang eller så er det ingen ting. dette er set på spissen men tendensen er der. tro om det blir bedre med årene som kommer. Lenke til kommentar
dedLy_sCoRpIoN Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 (endret) Det virker som om TV2 kun har satset på sport mellom kl. 16.00 og 18.00 i det siste, og skviset ut serier som That 70's Show, Friends osv. Utrolig irriterende. Er så utruleg enig, det var/og er veldig irriterandes når eg hadde gleda meg til that 70's Show, og så kommer, først crappy fotballkamper mellom Norge og et eller anna uviktig land, så håndball VM, og så alpint. Var SÅ -- nærmt ved å sende TV2 eit sint brev! Endret 25. februar 2005 av dedLy_sCoRpIoN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå