.com Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nå har det plutselig kommet opp en ny konto på pcen min. den vises ikke når jeg logger på, bare i systemegenskapene, hvorfor dukker denne opp?`den er kalt ukjent konto Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Heter kontoen bare "Ukjent"? Har du prøvd å logget på kontoen, eller er kanskje ikke slik funksjon i XP, der står det vel forskjellige kontoer før du logger på. Hvis du ikke har opprettet den, eller noen andre som du vet bruker maskinen, så kan du nok bare slette den. Har du scannet igjennom maskinen for virus? Lenke til kommentar
trollshaw Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 en lett måte og finne ut av det er å; høyre klikk på min datamaskin --> behandle/manage --> lokale brukere og grupper --> brukere. der ser du hvilke brukere på maskinen som er aktive og stengte. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Regner med at trådstarter har Windows, og flytter derfor tråden dit. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tipper den dukket opp etter at du har vært på Wndows update (eller andre steder) og installert .NET-Framework fra Microsoft. Denne legger inn en ny konto på maskinen uten å si fra Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 kan man trygt slette den kontoen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå