larsmk Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har tenkt å kjøpe dette kortet, men har hørt at vifta skal være veldig bråkete. Noen som har erfaring med dette kortet eller bare tilfeldigvis vet hvor mange db vifta bråker? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Du bør heller kjøpe et ti4200 kort, som koster et par hundrelapper mer. gf4 mx korta er bare gf2 brikker med et annet navn, stort sett. MYE mer for penga med ti4200, og da har du et bra kort for en stund... Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 msi-viftene bråker endel ja... men hvis du ikke har en veldig stille cpu-vifte, spiller det ingen rolle. er enig i at du heller bør kjøpe gf4 ti4200. eller gf3. mye mer ytelse for pengene... jeg bytta ut vifta på mitt kort med en slot1-kjøler. _________________ mine leveregler: "se deg for til begge sider" "mel din egen kake" [ Denne Melding var redigert av: Noldus på 2002-06-19 22:02 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå