Gå til innhold

Lyd på a7n8x-x

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

ser ut om du har noen snodige lyd utganger på det kortet, med egen plug for front panelet og noe med digital lyd på analog mic eller noe men men...

Sjekk at bios setting for audio er satt til auto.

Og Realtek er "kjent" for sine drivere, men her er den som ASUS har og jeg regner med den skal funke

ASUS Drivers (Realtek ALC650...#3 fra toppen hvis du har windows 98 eller nyere..#4 hvis du har win 95 ;) )

Og husk å avinstallere alle andre lyddrivere først...gå i enhetsbeh. og fjern de manuelt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dette har *ingenting* med drivere å gjøre..

Alle (vel de fleste) HK har en såkalt "front-panel connector" på HK...

Dersom ledningene fra kabinett/frontpanelet ikke har aud_ret_l/r dvs. mangler ledning som skal til pinne 8 og 10... får man *kun* lyd via frontpanel..

Dvs. "stikket" bak blir "disablet"...

Har ett par slike d**kabinetter som da i praksis er "ubrukelige" mht. lyd...(men det er bare mitt syn på saken).

Har frontpanel/kabinettet ledninger som kobler pinnene 5-6 og 9-10 virker lyd via "stikk" både fra front-panel og bak.. (som det skal gjøre).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå har jeg prøvd allt dere sier :(...det funker fortsatt ikke...lyden står på auto, Jeg har instalert de nye driverne på HK-Lyden...Ikke en sprakelyd engang :(:(...

Nei..jeg får vel bare dra å kjøpe et dugenes lydkort...

Noen som vet om noen steder det er billig :innocent:  :hmm:  :dribble:

Skjønte du overhodet ingenting av det jeg skrev over her? :whistle:

Problemet ditt har ingenting med drivere å gjøre slik jeg har forstått problemet ditt.. :p

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Har fikset lyden forran...men lyden bak funker ikke...derrimot så funker micen bak og ikke forran...jeg har gjort det greiene i biosen også

Les det første innlegget ditt...

Du har ikke fått til noesomhelst...og du leser ikke/forstår ikke hva "raZputin" og undertegende forsøker å forklare deg...

Tilkall din lokale PC-bygger-nerd... det er ditt eneste håp...

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...