Gå til innhold

Ny pc på meg .. etter 3 år

Anbefalte innlegg

* Creative SB Audigy 2 ZS, BulkPCI Lydkort,THX,7.1,24-bit/192KHz - Grei og ikke dyr

* CTX 17" LCD S762G TCO99 Silver/Black16ms, D-Sub og DVI-D - best på test på hw.no

* AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHzSocket 939, 512KB cache, BOXED - mye for penga

* XFX GeForce 6800GT 256MB GDDR3PCI-Express, Tv-Out/DVI, Retail - gidder ikke vente til lenge for noe annet

* Hiper Strømforsyning ATX 525WHPU-3S525 Tripple Fan, Silent, PFC - stille og grei

* Thermaltake Xaser Tsunami SortAluminium (Uten Strømforsyning) - eneste jeg likte

* Thermalright XP-120 CPU-Kjøler Socket478/754/939, (uten vifte) - er faens h00ge

* AC Ryan Blackfire4 UV LEDFan 120mm4x UV LED / UV Blue - 2 stk av disse. en for kjølern

* MSI K8N NEO4 Platinum Hovedkort S939nForce4 Ultra,4xSATA2,D-GbLAN,PCI-E,ATX - asus må jeg vente på til 1. mai, gidd ikke vente

* Kingston PC3200 HyperX DDR 512MB CL2Non-ECC Ultra Low Latency (2-2-2-5-1) har stor tro på kingston

alt i alt ca 13500 , halvparten pga pc avtalen via bedriften min :dribble:

noen forslag på forbedringer ?

Endret av pine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les annonseringen, den merket les FØR DU POSTER, om bruk av emnefelt i denne kategorien.

Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnefeltet.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved en event. endring av emnefelt. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Lenke til kommentar

vel er det nå godt forhold mellom skjerm og skjermkort

er det ikke slik at lcd kjører best på native oppløsning ???, er ikke noen skjermexpert, jeg da.

men blir resultatet på en 17" med natve noe særlig ra i 1600x1280, elller hva det nå er hc gamers kjører på ???

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...