neph Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ja er det noen måte man kan vite om en person har blokket eller fjerna deg? Endret 9. februar 2005 av neph Lenke til kommentar
christerr Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) vet ikke om du kan se om de har slettet deg, uten å blokert deg først. men når det gjelder blokking har jeg et lite program som heter msnblockchecker. vet ikke hvor jeg fikk tak i det, men du kan sikker bare søke på det. men for at du skal kunne skjekke om du er blokkert må personen som har blokket deg være online.. MSNblockchecker.exe Endret 8. mai 2005 av christerr Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 vet ikke om du kan se om de har slettet deg, uten å blokert deg først. men når det gjelder blokking har jeg et lite program som heter msnblockchecker. vet ikke hvor jeg fikk tak i det, men du kan sikker bare søke på det. men for at du skal kunne skjekke om du er blokkert må personen som har blokket deg være online.. du kunne ikke vel bare lastet det opp i denne posten vel? Legge den som vedleg i posten din.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå