_FeNiX__ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) bilen er kjøpt.. Endret 11. februar 2006 av |FeNiX| Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Tja, disse bilene er ekstremt vanskelig å bli kvitt på bruktmarkedet. Kjenner en som jobber på et Opel merkeversted. Han sier en ting: Styr unna Opel. Motorene er veldig dårlig på Opel bilene. Spess de 1.4 og 1.6 16v motor. Har også sett endel rust på disse bilene. Med 90 000 kr har du faktisk veldig mye bra biler å velge mellom. Lenke til kommentar
hart Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 For 90k ville jeg heller siktet etter en Toyota Carina 2.0 GLi/1.8XLi for å matche Vectraen. Disse bilene er dessuten bunnsolide og lette å selge. Eneste aberet er faren for rust. Men liker du ikke ris så er kanskje ikke jap noe for deg. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Er i grunnen med herrene før meg her. 90 000,- gir muligheter som er langt mer spennende (og bedre) enn en litt tvilsom Opel. Har flere kjenninger som har angret fælt på Opelkjøp, spes pga rust. Sjekk Peugeot, Renault og Citroen. Her får du UTROLIG mye bil for 90 000,- Eller du kan som hart sier gå japansk. Mye her også, men spesielt Toyota er etter min mening kunstig høyt priset pga. angivelig høy kvalitet. T'Weed Lenke til kommentar
Zardoz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 I denne prisklassen er mye tilgjengelig. Et eksempel er en nyere SAAB, som gir mye for pengene. Kommer litt an på hva du ser etter i en bil. Jeg ville heller ikke gått for en slik Opel, men har ikke personlig erfaring med dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå