sigen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Når jeg skal spille CS:SOURCE begynner spillet fint, men så blir skjermen svart (normalt) men så kommer den tilbake til standard Windws-skrivebord, med beskjeden: "Engine Error: failed to lock vertex buffer in CMeshDX8::LockVertexBuffer" etterfulgt av : "Counter-Strike Source: hl2.exe - Programfeil: Instruksjonen i "0x0136e930" refererte til adresse "0x0316e930". Minnet kunne ikke være "read". Klikk OK for å avslutte programmet" Har hatt dette problemet før også, så funket det bare plutselig, og nå funker det ikke igjen. Noen som vet hva som er problemet? Kan spille CS 1.5 uten problemer. (Har ikke 1.6, derfor jeg spiller 1.5) Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du vet det finnes flere forumkategorier? Denne passer t.d. bedre under Spill -> Spillforum - for de mest omdiskuterte spillene -> Counter-Strike Det kan være en fordel å skumme igjennom kategoriene slik at du får postet tråden i rett kategori. Du vil da nå de som kan svare deg på dine spørsmål. Flyttes Lenke til kommentar
motybana Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Har nesten det samme prblemet, bare at jeg ikke kommer inn i det heletatt. Får opna steam, og når jeg trykker på Counter-Strike:Source så kommer det opp en melding. "Engine Error. Unable to init shader system" Noen som har anelse ossen fikse dette?? Takker på forhond. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2005 Kjipt med spill som ikke funker! Men jeg har fått det til igjen nå. (Etter at jeg formaterte vel å merke) Det med shader system høres ut som noe med skjermkortet for meg, men er ikke sikker. Hvilket skjermkort har du? Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. februar 2005 Del Skrevet 16. februar 2005 Reinnstaler skjermkort driverne. Hadde samme problemet når jeg hadde probs med driverne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå