Lautsprecher Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen flere som har opplevd dette? Søstera mi har nå kjøpt 2( ) exemplarer av filmen, og BEGGE hadde tom AUDIO_TS-mappe. Er dette kopibeskyttelse eller feil fra "fabrikken"? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Neida, den skal være sånn. AUDIO_TS er som oftest tom, men må være der for at platen skal følge DVD-V-standarden. Jeg har glemt hvorfor, det er mulig det står her: http://www.dvddemystified.com/dvdfaq.html (lang FAQ) Så ingenting er feil. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Så hvorfor får jeg ikke lyd da? Har prøvd 2 andre DVD'r(2F2F, LOTR) og de har lyd. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Tja, si det. Kan du utdype litt? F.eks hva er spesifikasjonene på Shrek-dvden, hva spiller du av med, hvilke soner er de du nevner? Det som umiddelbart slår meg er at Shrek-platen har DTS og anlegget ditt, evt. avspilleren din ikke har DTS-dekoder. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 virker mest sannsynlig at du har satt den på dts ja. noe med soner kan det ikke være siden du ser bildet. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Virker som jeg har rota med noen instillinger jeg ikke har skjønt meg på. Reinstallerte DVD-codec, så var det i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå