royale Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 idag når jeg skulle bytte color theme på windows skjedde dette(se bildet). Toolbaren min ble borte, å hvordan kan jeg få den fram igjen? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hehe.. slik har jeg ikke sett før Har du testet å bytte fra Windows XP Blue themen til Klassisk? Endret 9. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Hehe.. slik har jeg ikke sett før Har du testet å bytte fra Windows XP Blue themen til Klassisk? ja, det funket ikke. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 vell høyre klikk på det blå oppi der og trykk address bar Lenke til kommentar
royale Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 vell høyre klikk på det blå oppi der og trykk address bar det funker ikke. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Prøv å kjør denne reg filen. Det den egentlig gjør er å fjerne menyen øverst (fil, edit osv). Mulig den hjelper deg alikevel... EDIT: Og detter det så kan du vel bare høyreklikke i verktøylinjen og velge reset, så skulle alt være iorden.. iallefall til neste restart, for da vil filmenyen forsvinne igjen... expmenu.reg Endret 10. februar 2005 av TCi Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Prøv å kjør denne reg filen. Det den egentlig gjør er å fjerne menyen øverst (fil, edit osv). Mulig den hjelper deg alikevel... EDIT: Og detter det så kan du vel bare høyreklikke i verktøylinjen og velge reset, så skulle alt være iorden.. iallefall til neste restart, for da vil filmenyen forsvinne igjen... Takk!!! det funket!!! TUSEN TAKK!!!!! Your`e the man! (or woman) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Prøv å kjør denne reg filen. Det den egentlig gjør er å fjerne menyen øverst (fil, edit osv). Mulig den hjelper deg alikevel... EDIT: Og detter det så kan du vel bare høyreklikke i verktøylinjen og velge reset, så skulle alt være iorden.. iallefall til neste restart, for da vil filmenyen forsvinne igjen... Takk!!! det funket!!! TUSEN TAKK!!!!! Your`e the man! (or woman) Hehe.. godt å høre (er nok mann ja) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå