Gå til innhold

er Aopen1557 laget av plast eller metall-kabinett?

Anbefalte innlegg

på bildet av en Aopen 1557 så syns jeg pe'cen ser veldig skrall ut og at lokket.. høytalerne skjermen osv nesten ser ut som de bare er limt fast sammen... ser ikke like fancy ut som "merke-pecene" HP, dell acer fujitsu osv..

er det noen som har den PCen som kan gi meg en kort beskrivelse om hvordan den utseensmessig er?

tusen takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke akkurat det du spurte om, men regner med at du sikkert lurer på det uansett. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=374358

Og, prøv å søk litt rundt på 1557. Det er mange tråder om den. Les også tester gjort av barbara(ligger det på hw.no eller ble det fjernet?) og andre steder(google it)

En annen ting, og ikke ta det personlig, men du kan vel ikke prøve å skrive sånn noenlunde riktig? Skjønner at mange kanskje er dysletikere ol., men det ser ikke halvparten så seriøst ut når det ikke er (f.eks) stor bokstav i starten av en setning og mange skrivefeil. Og nei, jeg er ikke god i norsk selv, men jeg prøver hvertfall å få det sånn halveis riktig.

Btw. Du ser inne på den linken av det er noen som påpeker av det er en 'plastic fantastic' pc.

Lenke til kommentar

Min mening:

Gir meget høy plastikkfølelse, ikke særlig pen, dårlige høyttalere, mange som har feil, mye for pengene :thumbup:

Vil ikke anbefale, men absolutt mye for pengene ;)

Edit: Ja, den er laget i plast, relativt myk plast også, etter min mening

:thumbdown:

Endret av Halvorsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...