Pepsi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Som jeg skriver i tittel feltet, går det an å bruke msn på mobilen? Må jeg ha en spes. mob for å kunne det? Takker for svar. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Ja, vet ikke hvordan men du finner det sikkert ut ved et kjapt søk her på forumet.. EDIT: mange leif.. Endret 9. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Windows Mobile-mobiler har MSN, Med Symbian-mobiler kan man laste ned F.eks Agile Messenger, noe som gjør at man kan bruke MSN Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vet at Samsung D500 verken er symbian eller windows men man kan vel laste inn et program for det.. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min MPX220 har mulgiheten Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Min MPX220 har mulgiheten Beklager litt OT, men hvor får man kjøpt den (i Norge, med norsk T9)? EDIT: husker http://www.smartphones.no/ hadde den, men de har vært nede en ukes tid. Endret 9. februar 2005 av Vandalen Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min MPX220 har mulgiheten Beklager litt OT, men hvor får man kjøpt den (i Norge, med norsk T9)? EDIT: husker http://www.smartphones.no/ hadde den, men de har vært nede en ukes tid. Telebutikken eller Telekiosken (Husker ikke helt) på Oslo City har den. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 På min nokia 6230 bruker jeg et program som heter UMSG. Lenke til kommentar
Ramton Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 De fleste sony-ericsson telefoner støtter en type e-messenger basert på wap. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Telebutikken eller Telekiosken (Husker ikke helt) på Oslo City har den. Typisk. Var i Oslo for to uker siden, men ikke innom der. Skal vel ikke ned igjen før i begynnelsen av mai. Spørs om ikke jeg kanskje heller skal gå for "Clara" når den kommer. Elsket min T610, og angrer litt på at jeg solgte den (manglet mp3). Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, de fleste telefoner klarer å kjøre Instant messenger klienter som fks. MSN. Ikke direkte 'ekte' msn, men program som du kan bruke som klient for disse nettverkene. Ganske logisk så varierer programmene meget stort i kvalitet og enkelhet. Fra de enkle java-klientene (som de fleste mobiler klarer å kjøre) som fks. cMessenger helt til programmer som jeg personlig mener er mye bedre; bare ta en titt her på deler av utvalget (disse er til såkalte symbian mobiler). Itillegg har, som Mobilguiden666 nevnte, en rekke windows mobiler støtte for dette. Dette temaet har forøvrig blitt tatt opp flere ganger før og et raskt søk ville nok ha gitt deg et like godt svar, raskere Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg