hjomland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hallo Lurer på om det er noen som kan fortelle meg om hva en eventuell software oppgradering av P900 vil gjøre. Betyr det foreksempel at jeg kan bruke Memory Stick Duo Pro? Noen nye funksjoner som er nyttige? Vil skjermen også oppgraderes til 262 000 farger eller er dette en hardware ting? Hadde satt pris på om noen som vet dette eller allers helst de som har gjort det kunne dele sine erfaringer med meg. Thanx Hj Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hallo Lurer på om det er noen som kan fortelle meg om hva en eventuell software oppgradering av P900 vil gjøre. Betyr det foreksempel at jeg kan bruke Memory Stick Duo Pro? Noen nye funksjoner som er nyttige? Vil skjermen også oppgraderes til 262 000 farger eller er dette en hardware ting? Hadde satt pris på om noen som vet dette eller allers helst de som har gjort det kunne dele sine erfaringer med meg. Thanx Hj Etter en software oppdatering blir ikke P900 til P910! Du får bare en nyere versjon av P900! Les litt rundt på nettet etter hva nyere oppdateringer til P900 (firmware) vil forbedre! Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Etter en software oppdatering blir ikke P900 til P910! Du får bare en nyere versjon av P900! Les litt rundt på nettet etter hva nyere oppdateringer til P900 (firmware) vil forbedre! Det går faktisk ann (ikke offisielt fra SE selvfølgelig) å innstallere P910-firmware på P900. Dette er det en rekke sider som gjør for deg, og det gjør bl.a. at du kan bruke MSD Pro kort. Lenke til kommentar
covah Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm... trodde grunnen til at P900 ikke kunne bruke MSD Pro kort var fordi de brukte en annen volt styrke. Hvis dette stemmer, er det en gledelig nyhet for meg Lenke til kommentar
genser Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Hmm... trodde grunnen til at P900 ikke kunne bruke MSD Pro kort var fordi de brukte en annen volt styrke. Hvis dette stemmer, er det en gledelig nyhet for meg Det er kun software-forskjeller som gjør at P910 støtter MSD Pro og ikke P900. edit: Oops, så ikke at denne var feilpostet. Flytter den jeg. Endret 10. februar 2005 av arehei Lenke til kommentar
fashion Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 jeg har oppgradert softwaren min fra p900 til p910. Må si det er godt å ha 512mb med plass på den nå. Har fylt opp mobilen mest med mp3. Da jeg ikke finner andre nyttige programmer eller spill som jeg kunne fylt dn opp med. ...Skulle ønske det var mulighet for tomtom gps kart. Det som jeg synes er negativt med oppdateringen er at den har innebygd quickoffice i firmwaren... uten quickpoint. Dette er versjon 1.5 Når jeg da installerer versjon 2.0 eller 3.0 så kræsjer quickoffice.... Mulig det er en løsning på dette. Skulle gjerne ha fått ver 3.0 til å fungere. Det er endel ganske gode nye funksjoner i den versjonen. Men jeg angrer ikke en smule på at jeg oppgraderte den Lenke til kommentar
fashion Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei, jeg har fått problemer med bluetooth etter oppgradering fra p900 til p910 software. Jeg får ikke brukt bluetooth handsfree. Men å synkronisere med pcen går fint. Når jeg mottar en samtale når bluetooth handsfreen er koblet til, vil den ikke overføre samtalen til handsfreen, den spør om jeg vil overføre samtalen til telefonen. Velger man nei, så legger den bare på. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå