Gå til innhold

Hvordan rense søl på tastatur / touchpad

knuthfk

Anbefalte innlegg

Har en venninne hvis barn har sølet saft på hennes IBM T41 (hjelpe meg..). Ikke mye, men nok til at knappene i nedre del av tastaturet og touchpaden har en tendens til å henge litt når man trykker på de. Menyer spretter opp i hytt og pine osv. Irriterende, men de har faktisk blitt litt bedre etter litt bruk.

Spm 1: Hvordan kan man på en forsvarlig (og forhåpentligvis enkel) måte få renset dette?

Spm 2: Hun spurte meg hvordan hun kunne konfigurere de 3 knappene over touchpaden. Etter å ha klikket meg rundt i 5-10 min, ga jeg opp. Fant ikke rett meny, kun for touchpad og hø/ve museknapp. Følte meg litt noldus da.

Takksam for hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en venninne hvis barn har sølet saft på hennes IBM T41 (hjelpe meg..). Ikke mye, men nok til at knappene i nedre del av tastaturet og touchpaden har en tendens til å henge litt når man trykker på de. Menyer spretter opp i hytt og pine osv. Irriterende, men de har faktisk blitt litt bedre etter litt bruk.

Spm 1: Hvordan kan man på en forsvarlig (og forhåpentligvis enkel) måte få renset dette?

Spm 2: Hun spurte meg hvordan hun kunne konfigurere de 3 knappene over touchpaden. Etter å ha klikket meg rundt i 5-10 min, ga jeg opp. Fant ikke rett meny, kun for touchpad og hø/ve museknapp. Følte meg litt noldus da.

Takksam for hjelp!

Dette står på et dokument som fulgte med min CL56

1.Shut your notebook down, turn it off and disconnect from the electrical outlet and any external devices, such as a printer.

2.Remove batteries.

3.Using a slightly moistened soft, lint-free cloth, carefully wipe the TouchPad, being careful not to allow any moisture into the gaps. Use only water or a recommended computer cleaner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...