onkelsveio Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurte på om noen hadde noen gode tips ang dette hk. Problemet mitt nå er å få det integrerte lyden til å funke, har prøvd å installere og avinstaller soundblaster driverne mange ganger, men får kun VELDIG svak lyd? Noen som vet? Ganske så ny på dette her........... Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har du justert opp volumet i windows "Sound and Audio Devices" ? Lenke til kommentar
onkelsveio Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ja har prøvd det også. Alt står på max Lenke til kommentar
Gladideg Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ok, det som er problemet da, er at du trenger en strømforsyning med -5v på ATX pluggen til hovedkortet... Jeg tror det har seg slik at dette kortet krever den nye ATX2.2(rett meg hvis jeg har feil) standard strøm tilkoblingen... MSI har krevd dette pga Soundblaster chip'n på HK'et... Har du dette på din strøm forsyning? Hvis ikke kan jeg utdype dette mer... Endret 9. februar 2005 av w0lla Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kjent problem. les http://diamondclub.msi.com.tw/eng/forum/fo...splay.php?fid=1 Mulig du t.o.m må oppdatere eeprom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå