Jdronnen Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har spillt ganske mye Stronghold i det siste.... Ferdig med Campaign, men på tide å avansere til MP, men da burde jeg først få litt mere info om spillet ! -Noen som har noen gode internettsider til "Stronghold", med info - taktikker - strategier osv... ?? Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 er ikke så mange sider om strategier og sånt tror jeg...mest maps sider...som jeg ikke har her nå... viktigste i multi hvertfall er og ha en million bakere...sånn rundyt 50 hus eller noe og ha de tett etter det kjører du på med full rasjon og full tax eller du henger litt galger og greier slik at du får flere våpen raskere.... bygg et stort stein tårn til kongen og et par pil og bue men lag trapp send alle oppi så fjerner du trappen...da blir du ikke rusha hvertfall..sett gjerne tårnet i nærheten av matlageret ditt/våpenlageret for hvis han rir in med et par knights og sprenger alle sammen er du ganske fucka...såsett opp spikerfeller rundt de bygningene også og som jeg sa gjerne flere steintårn rundt omkring i "byen" duin med trappen sprengt vekk og noen armbrøst/pilogbue men oppi...spikerfeller rundt viktige byginger som : spawnarea til folka dine, matlageret, armory pass på at du sparer plass slik at du bygger alle byggningene med bare et mellomrom feks 6 bakere 3 på hver side intil hverandre og lag masse slike....med noen spikerfeller av og til rundt omkring tilfelle han rir in på suecide mission for og sprenge hus....pass på at du har trade center og ha MASSE lagrings plass slik at du har mye mat/korn til lange kriger siege tilfelle han sprenger kornåkerne dine...sett opp de katapultene som trenger 3 engineers på hovedplasser høyt oppe og sluik....og ikke ha masse men i klyser for da sender han bare kuer med pest og alle dør raskt okeey dette var den defensive delen :razz: macemen -> til og rushe kongen med og rushe viktige bygninger 2 man katapulter snik deg in og send kuer i soldat klynger...funker dårlig hvis han har ryttere rush viktige bygninger med ryttere...husk de kan ikke gå i tårn og slik.-...hester + trapper = bare film ? :;P pil og bue men er bare tull...hvertfall senere i spillet.. bruk MASSE engineers når du angriper og MANGE av de dørknuserne ...husker ikke hva de kalles men de tåler masse piler og kan ødlegge hus/vegger før du angrpier pass på at du har sikra mat/peng for deg selv og ødlag hans åkere og slikt eller vill han bare få uendlig menn :grin:'' gidder jeg ikke og skrive mer...sorry for skrive feil jeg bare skrev dette raskt...tropr ikke du finner en eneste punktum:D:D Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Bygg mur :smile: Eller finn en trang plass og bygg mur der. Letter å forsvare :smile: Har ikke spillet så jeg vet ikke så mye mer :/ Lenke til kommentar
Jdronnen Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Takker for svarene Men er vel ingen som har noen sider, der det står litt om Stronghold da ??? Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 send alle ut fra begynnelsen :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå