Eirik_R Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) kan ikkje finne noko på dette her ifrå før, så då får vi håpe nokon kan gi svaret på korleis eg får det til eg har ein tabell. denne har fire kolonner, den første er 120px brei, den neste er 70px, den tredje skal ta all tilgjengelig plass og den siste skal ta 300px. Problemet er at den tredje ikkje vil ta all tilgjengelig plass, den vil ha ei fast breidde, men det endrar seg ettersom tabellen endrar seg |120px|70px|auto|300px| dette er width verdiane eg har i css no har prøvd position og float for å få kolonne 4 mot høgre, er det fleire alternativ? kan ikkje bruke prosent-breidder på dei tre faste kolonnane og ja, det er tabulær data... edit: tabellen har 100%breidde i ein div edit2: i tilfelle nokon ikkje oppfattar det, er då ønska resultat slik |120px frå venstre|70px frå venstre|alt den treng frå venstre|eller kanskje også dette rommet|300px frå høgre| Endret 9. februar 2005 av Eirik_R Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 løysinga låg i fletting og bruk av text-align inga god løysing synest eg, då den rota til koda noko, men det virkar utan å være veldig feil.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå