Gå til innhold

Databutikken.com

Anbefalte innlegg

Dette var første gangen jeg handlet noe over nettet og via postordre... og den jeg bestilte fra var databutikken.com siden det var så billig og det så ut som å være et veldig seriøst firma. Bestilte en WD hdd på 80 GB special editon forrige torsdag.. og fikk den på posten idag 19 juni 2002..... paket HDDen ut... og fikk meg litt av en overasskelsde.. der lå nemlig hdden godst pakket inn med isopor og noen drops. Databutikken.com var ganske sjappe synes jeg... har ikke hatt bruk for noe retur og kommer ikke til å gjøre det heller.... ofr den HDDen funker så fint så fint.......

Denne butikken hadde som jeg nå har sagt kjapp levering, greit design på deres hjemmesider som er skikkelig lette å forstå.... Databutikken er verdt pengene.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Godagen folx.

Jeg er enig med Asbjørn. Jeg bestilte kabinett + mus + glowire derfra. Ingen problem.

Jeg spurte dem om ting angående ordre ++ og fikk svar iløpet av en dag (max)

Men jeg fikk hvis to styringsenheter til glowiren. Så jeg fikk greie på hvordan det var med retur og sånt. Fikk returnummer å greie. Men plutselig stoppet det integrerte termometeret i kabinettet (NEONLIGHT så klart!! Kongekabinett!!)

Da sendte jeg to mail over to dager og fikk ingen svar. Den tredje dagen (Nærmere bestemt idag :wink: sendte jeg ett så kalt klagebrev. Fra kundesenter på deres hjemmeside. Der jeg opplyste dem om at jeg hadde tenkt å gi dem 6 på god service ++ på hardware.no men siden de ikke svarte på mailene mine hadde jeg tenkt å gi dem en dårli karakter. Og etter ca 30 min ble jeg oppringt av et nummer jeg ikke hadde sett før.(462nummer+++) Trodde det var noen som hadde ringt feil men nei. Det var en mann som hørtes ut som en utlending som hadde flyttet til norge. Han beklaget og sa at de hadde mottatt mail fra meg og hadde svart på den. Men siden jeg ikke hadde mottatt noen mail forklarte han hele saken med retur osv. Så nå er alle problemer løst.

Roser databutikken og synes de gjør en god jobb. Skal nok gi dem en 5 på webshopgreia. Fikk tilmed 3-4 sukker da jeg mottok pakken!! Smakte kjempe godt

Men nå gjenstå det bare å se om jeg får noen penger og ny temperatur ting :wink:

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg ikke databutikken

2 av produktene jeg bestilte:

Epox 8hka+

ibm 60gxp 40gb.

Fikk ingenting på garantien.

De bare sluttet og virket uten grunn.

Kjenner MANGE andre som heller ikke er fornøyd med servicen dems.

Lenke til kommentar

Kan være litt enig med CFD.

De er litt dårlige på service. Sist jeg bestilte fra nettet var det fra Mamoz og der var det slik at hvis jeg sendte e-mail på dagen ble den besvart i løpet av 20-30 min og på kvelden i løpet av ett par timer. Til og med i helga ble de besvart.

Sier litt!!

Lenke til kommentar

Men det er umulig å få kontakt med dem da... Skal snart ha meg en ny data derfra og er litt beskymret på om hele pakken på 36kg skal være helt perfekt kondisjon hele turen fra Sverige, men kjøper ikke derfra før jeg får svar... (tilfelle jeg kjøper feil(Det jeg lurer på er hva slags størrelse det er på vannkjølings sakene dems))

Lenke til kommentar

Databutikken får STRYK karakter fra meg i allefall!

Når dem spsifiserer at dem selger singel-sided Samsung DDR ram, med riktig serienr og det hele, og deretter våger å sende meg dual-sided med et annet serienr... Synes det er frekt som f*n!!! Tar de bare sjangsen på at kunden ikke sjekker hva dem får???

Har sett at flere har hintet fram til å bestille singel-sided brikker fra Databutikken siden dem lever det, men hva nytter det når butikken ikke gjør jobben sin!?? Dette er et slag i tryne etter nettopp å ha bestilt/sendt tilbake brikker fra PCmax.no, for å å oppleve akkurat det samme problemet fra en annen web-shop! Aldri mere Databutikken!!! 4 3v3r !

MedSintHilsen ZemteX

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...