Nstin Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har søkt og fant ingenting som lignet på dette Jeg syntes det hadde vært fett om folka her som har lagd seg noen egne filmer fra Wow kunne lagt de ut her, med evt, link til en side der filmen er. det hadde vært morro å sett om noen her fra forumet hadde lagd noen fete filmer PS: hvis det finnes andre lignende tråder om dette så kan denne tråden stenges. Lenke til kommentar
Anarion Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Har dessverre ingen film å poste, men deriomet en uber wow film link www.warcraftmovies.com den er best! Rock on! Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) ot: kan noen gi meg en link til der jeg kan laste ned WoW filmer uten å registrere meg? finner bare sider der jeg må regge osv. Endret 9. februar 2005 av JaWa Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 www.warcraftmovies.com skal du da ikke behøve å registrere deg på for å kunne laste ned filmer. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) når jeg skal downloade står det "premium member server"... Edit: sorry ser nå at jeg kan downloade noen filemr fra mirrors...sorry Endret 9. februar 2005 av JaWa Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 den siden der er no forbanna dritt!. de får filmer gratis fra folk, så krever de betaling for at andre skal få se de. forbanna drittside! Lenke til kommentar
haarod Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Henrik2k: Du tenker kanskje ikke på hvor mye det koster å ha den sida der oppe? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 jeg har vurdert å lage noen filmer selv.. men har ikke nok materiale. og nå som char'en min er slettet så må jeg vel heller vente til retail med å lage en film ja. så det er ingen andre her som har lagd en film eller noe annet morsomt noe? Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 http://home.tiscali.no/hoel/ Der ligger det en liten film av en av de siste slemmingene i WC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå