:---{D Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvilken er den beste GB emulatoren til UIQ? Har bare sett GoBoy800, men jeg syns den var ganske ille... S60 versionen er mye bedre! Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 gammel post men har du funnet noe tomat? ..har P910i selv... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvor får jeg tak i GB emulatoren da? Koster den penger? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 Hvis dere søker litt på nettet finner dere MANGE gratis Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ville man kunne bruke en Gameboy emulator med flippen lukket og spille med tastene? håpløst å bruke stylus til spill (Doom er forferdelig å spille med stylus!) Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 ville man kunne bruke en Gameboy emulator med flippen lukket og spille med tastene? håpløst å bruke stylus til spill (Doom er forferdelig å spille med stylus!) Jeg har "goboy_197.sis". Den fungerer fint med flippen lukket. MEN.. "pilene" er jog-dial'en i fire retninger og "A" og "B" er kamera- og internett-tastene. Det finnes vel ingen gratis-versjoner tror jeg, men som med så mye annet ligger det jo ute på nettet likevel. Folk eier ikke skam. Hvis du interesserer deg for ting og tang til P800/900/910, vil jeg råde deg til å melde deg inn i noen av Pxxx-gruppene på Yahoo. De inneholder masse programmer og spill som brukerne har laget og mye annet moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå