Gå til innhold

Support fra Komplett ?


Anbefalte innlegg

Bare en liten opplysning dersom det er flere der ute som venter på svar:

 

Pr. i dag kl. 16.03 har vi ingen support-saker notert som ubesvart i våre systemer (altså er alle besvart). Hvis noen derfor mangler svar på noen spørsmål til oss, gjør følgende:

 

- Sjekk spamfilteret!

- Send en purring på mail (dersom du fremdeles stoler på den).

- Ring

 

Vi har naturligvis lyst på mest mulig fornøyde kunder og tjener ingenting på å ikke svare på henvendelser... Feil kan det imidlertid hende skjer, men vi forsøker å minimere antallet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bare en liten opplysning dersom det er flere der ute som venter på svar:

 

Pr. i dag kl. 16.03 har vi ingen support-saker notert som ubesvart i våre systemer (altså er alle besvart). Hvis noen derfor mangler svar på noen spørsmål til oss, gjør følgende:

 

- Sjekk spamfilteret!

- Send en purring på mail (dersom du fremdeles stoler på den).

- Ring

 

Vi har naturligvis lyst på mest mulig fornøyde kunder og tjener ingenting på å ikke svare på henvendelser... Feil kan det imidlertid hende skjer, men vi forsøker å minimere antallet  ;)

Hei jeg var ikke klar over dette med spam problemet på Komplett sine emailer.

 

Jeg tviler imidlertid på denne "spam teorien", av følgende grunner:

 

1. Jeg åpnet nå spam mappen i mitt epost program, men der lå det ingen "fersk" spam, siste spam mail var fra oktober i fjor.

 

2. Den autogenererte mailen jeg fikk fra Komplett etter å ha sendt support emailen, ble IKKE sett på som spam, men havnet i min ordinære inbox.

 

3. Jeg hadde nylig en annen support sak gående mot Komplett, og da havnet alle emailer fra Komplett i min ordinære inbox og ikke i spam mappen. Jeg har hatt samme epost program siden da.

 

 

 

Mvh

Technohead

Lenke til kommentar

Det kan ikke være din ISP eller leverandør av e-posttjenesten som kategoriserer e-post fra Komplett som spam og stopper den?

 

Jeg har bl.a. en e-postkonto hos Netcom. Netcom stopper en del seriøs e-post som spam. Jeg må da logge meg på webmailtjenesten for å få lest denne e-posten.

Lenke til kommentar
Det kan ikke være din ISP eller leverandør av e-posttjenesten som kategoriserer e-post fra Komplett som spam og stopper den?

 

Jeg har bl.a. en e-postkonto hos Netcom. Netcom stopper en del seriøs e-post som spam. Jeg må da logge meg på webmailtjenesten for å få lest denne e-posten.

Nå glemte jeg å nevne at jeg benytter webmail tjenesten til Netcom, og der har det som nevnt ikke kommet noe spam siden i oktober i fjor, ergo; jeg har ikke mottatt noe svar fra komplett.

 

Den eneste årsaken til at svarmailen fra Komplett har "forsvunnet" ut i løse luften, må være ren magi, fordi en eventuell tanke om at komplett bare har lukket saken min uten å ha vært i dialog med meg er jo selvfølgelig 100% utelukket.

 

P.S. Et tips til komplett; legg support ticket systemet online, slik at kundene kan logge på og sjekke fremdrift selv, på samme måte som et pakkesporing system. Da hadde dere spart dere for en del utgifter og arbeid med purringer og spørsmål fra kunder ang. status på support saker.

 

 

 

Techohead

Endret av Technohead
Lenke til kommentar

Vil gjerne skrive et innlegg i Komplett's favør her. Har nå i en måned hatt en laptop inne til reparasjon hos Infocare uten at de har sett det for godt å gjøre noe nevneverdig med den. Jeg skrev derfor en mail til Komplett og klagde min nød, og bad de purre på Infocare. Dagen etter fikk jeg en telefon fra en kar på Komplett der han kunne informere meg om at han hadde ringt Infocare og bedt dem sende ham laptopen som han nå skulle personlig fikse for meg fortere enn svinnt. Jeg fikk nesten tårer i øynene og vurderte å fri på stedet. Godt å få bekreftet grunnen til at jeg faktisk valgte å handle hos Komplett: God service.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor folk lar det gå mer enn 2 dager etter å ha sendt en epost..

Går det lengre tid enn det ringer man. Da tar man opp telefonen, og slår et nummer. Så blir sakene løst.

Enklere kan det ikke bli, men ungdommen har vel ikke lært at det fins telefoner.

Lenke til kommentar

Må faktisk si når det gjelder Komplett, at de er ganske raske til å svare på epost. Der får det :thumbup:

 

Men når det gjelder kundebehandling, er jeg i tvil. Hadde blitt lovet et bra tilbud på oppgradering av pc, siden skjermkortet mitt ikke passet til mitt hovedkort (noe Komplett opplyste mer enn en gang at det skulle gjøre). Tilbudet ble på fattige 50,-. :thumbdown:

 

 

Videre så må jeg nok si at p.g.a. dette, vil jeg nok holde meg borte fra Komplett i fremtiden. Da får det heller være at de andre kanskje ikke har samme ukestilbudene osv. :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror komplett kunne ha fått seg ett par medarbeidere til. Kundebehandlingen og service går nedover etter mitt syn. Jeg har en garantisak inne på komplett med ett NF7-s 2.0 og en twinMOS m/Winbond. Før jeg sendte inne disse delene avtalte jeg pr. mail at jeg skulle få en kingston ULL brikke iom. at jeg har gjenntatte ganger mottat en noe redusert twinmos brikke.

 

Dette virket jo greit, men da jeg fikk retur forsendelsen i går skulle de sende meg en vanlig twinmos brikke. og ett ASUS hovedkort :roll: Dette pga at de ikke hadde NF7-s 2.0 inne, men kun NF7-s 2G (samme kortet med gigabit nettverk).

 

 

 

Sendte så x antall mails og tok telefon i går formiddag. Enda ikke hørt noe fra de.

Lenke til kommentar

Kunne vært litt interessant å høre med folk her på forumet om dette med at mailer fra komplett ikko kommer frem er veldig utbredt?

Selv har jeg som flere før i denne tråden webmail fra netcom, hvor jeg også har sjekket spam filteret uten å finne mailer fra komplett. (Jeg får jo også den første mailen med referansenummer, så hvorfor kommer denne gjennom men ikke "svar" mailen?)

Lenke til kommentar

Har ikke noe spamfilter på min konto så dette skulle ikke være noe problem. Jeg kan ivertfall ikke fatte at dere ikke får svar når dere har mottat referansemail.

 

Jeg har selvfølgelig også fått denne, men ikke noe svar.

Lenke til kommentar

Det har nok noe med det ufattelige dårlige opsettet av handlekurgen til komplett.no mr_menace. Jeg var bort i akkurat det samme med ett x850xt pe kort. Når de slettet en PSU fra min bestilling ble jeg flyttet langt bak i "køen" for dette kortet. Skulle egentli få det 22-01-2005 :cry:

Lenke til kommentar
Hvis folk sliter med spam, så gjør som meg:

Legg support/salg/[email protected] inn i "safe filter" (eller hva det heter i de forskjellige programmene).

 

Dette kan spare dere for mye rot og tull og misforståelser.

Eller så har man bare en online, start.no e.l mailadresse til nettopp kjøp/salg/bestillinger og bruker den gode gamle outlook til å hente disse. Min online.no email adresse har jeg hatt i flere år uten noe særlig spam.

De fleste derimor har nok en hotmail adresse, hotmail er gode på å fiske opp spam (aldri fått spam der siste 4 åra), men spamfiltere plukker opp mye nyttig mail også ;)

Lenke til kommentar
dere kan nok få mye heder og ære ved å sette inn noe slikt for når kunden opplever et rasskt svar så ser han på det som god service

 

skaff dere et skikkelig mailsystem som ikke blir fanget opp av diverse spamfilter det vil nok øke supportfølelsen deres betraktelig og dere vil begynne å få tilbake kunder igjen. Her inne så syter folk av supporten deres for tiden og mange kunder forsvinner.

Folk burde jo også skaffe seg ett skikkelig spamfilter ser det ut til. Men det er vel for mye forlangt.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...