DementedAlbino Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Lurer på om dere har noen å anbefale her i Bergen som tar seg av chipping av xbox. En ting til, hvordan finner jeg enkelt ut hvilken versjon jeg har av xboxen? Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kan chippe xboxen din jeg om du ønsker. Skal innom bergen om 2,5 uker.... Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nuddi, hvor er du bor? Bor du nærheten av Oslo/Akershus? Trenger noen for å modifisere xboxen min Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Kan chippe xboxen din jeg om du ønsker. Skal innom bergen om 2,5 uker.... Høres bra ut:) Bare finne ut hvilken modelnr xboxen er, og håpe at jeg får chip tilsendt før den tid. Mye tar du for noe slikt? Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 http://www.xbox-scene.com/versions.php Når det gjelder chipping i bergen så er det flere som annonserer i kjøp og salg i BA at de chipper xbox. Er ikke så veldig vanskelig å gjøre det selv heller. Men sjekk kjøp og salg i markedsannonsene i BA du. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Snakket med en som skulle ha 450 kr for å modifisere den uten chip. Kan noen si meg fordelene og ulempene med å modifisere xboxen uten bruk av chip? Trenger en ekstra utstyr for å gjøre det uten chip, eller er det samme framgangsmåte som om en endrer bios på xbox når en har chip? Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Til den som spurte, jeg bor til vanlig i Stavanger. Jeg tar 500kr, inkludert chip. Bruker DuoX2. Dette gjelder alle versjoner. Ønsker du å vente, kan jeg ta den, men jeg skal på ingen måte tvinge deg Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 To metoder uten chip: 1. Tsop flash; trenger "ekstra utstyr", litt lodding må til for å flashe originalbiosen. 2. Uten å åpne xbox, bruker et savegame med "feil" på, på minnetkort, som gjør at xbox loader moddet bios fra harddisk. Chip eller tsop flash er best løsning, chip er vel det aller beste spør du meg. Chip gir størst fleksibilitet. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Her fikk jeg chippet min xbox: http://www.mediacenter.no/ Ja, det er i Bergen... Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ikke for å klage, men de var DYRE.... Lenke til kommentar
Toa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jo, jeg er litt overasket over hvor lite som har skjedd med prisene der det siste halve året. Men men. Jeg kjøpte en ferdig modifisert xbox der med 160 Gb HD. Fint å slippe å gjøre en dritt selv. Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Enig med det. Nå klarer jeg det meste selv, så da er det jo likevel billig. Til trådstarter: Vil du ha større harddisk i, gjør jeg selvfølgelig dette uten å ta ekstra betalt for det (forutsetter av du kommer med harddisken) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Enig med det. Nå klarer jeg det meste selv, så da er det jo likevel billig. Til trådstarter: Vil du ha større harddisk i, gjør jeg selvfølgelig dette uten å ta ekstra betalt for det (forutsetter av du kommer med harddisken) Harddisk monterer jeg selv, er bare lodde delen jeg ikke kan Lenke til kommentar
nuddi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Bare husk å ha noe å bygge opp harddisken med. Slayers eller AID f.eks. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Bare husk å ha noe å bygge opp harddisken med. Slayers eller AID f.eks. Bruker en HDprep cd som jeg hentet ned fra modifisering.net. Fungerer ikke denne bra nok da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå