Caliber Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hei. Leter etter den overnevnte kabelen for å kunne bruke mitt z-5500 sett gjennom digitalutgangen på mitt audigy 2 zs. Noen som kan hjelpe meg å oppdrive en slik kabel? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 kabel?? det er vel bare å kjøpe en digital coaxial kabel.. men å kjøpe den Minijack 3.5mm "adapteren er enda et mysterie for meg Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jepp, digitalutgangen på Audigykortet er en standard mono-minijack, inngangen på settet kjenner jeg ikke til, men det er muligens en RCA/phono-plugg. Caliber, stikk innom Clas/Biltema/Elkjøp/nærmeste hifi-asyl og plukk med deg en minijack-til-RCA/phono, har de mono så tar du det, hvis ikke kjøper du en stereokabel. Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jepp, digitalutgangen på Audigykortet er en standard mono-minijack, inngangen på settet kjenner jeg ikke til, men det er muligens en RCA/phono-plugg. Caliber, stikk innom Clas/Biltema/Elkjøp/nærmeste hifi-asyl og plukk med deg en minijack-til-RCA/phono, har de mono så tar du det, hvis ikke kjøper du en stereokabel. Med stereokabel, mener du en minijack i den ene enden, og de to andre endene left og right phono-plugg? Kjører nemlig med det nå, men tror ikke det er optimalt. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, det er en stereokabel. Spiller egentlig ingen rolle da signalet kun går til den ene utgangen (derav mono). Hvorfor mener du at det ikke er optimalt? S/PDIF er nokså robust. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Med stereokabel, mener du en minijack i den ene enden, og de to andre endene left og right phono-plugg? Kjører nemlig med det nå, men tror ikke det er optimalt. Hvis du får signal så skal ikke det være noe problem såvidt jeg kan se... eneste bivirkningen av stereo er vel et svakere signal (som ikke trenger å bety noe i det hele tatt) a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå