Gå til innhold

Winpad 5000s eller Zepto z-note 2002????


Anbefalte innlegg

En av disse maskinene skal jeg kjøpe, men hvilken?

 

Zeptoen leveres med kun 32MB ram på skjermkortet, er dette forlite? Er det store ytelsesforskjeller på ATI Radeon 64MB og Geforce 4 32MB? Hva er best?

 

Bør jeg velge mobile prosessor(Zepto 1,8GHz) eller skrivebordsporsessor(Winpad 2GHz)?

 

Jeg er student og vil bruke maskinen i undervisningen. Hvilken støyer minst eller er kanskje begge egnet/uegnet til dette formålet med tanke på støy? Noen erfaringer der ute??

 

Fordeler/Ulemper med maskinene, FYR LØS!!!!!! Hva mener ekspertene der ute.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

IKKE KJØP WINPAD!!!!!!

 

Hvis du leser litt i forumet vil du se at WinPad er ett legeselskap som prøver å lure personer som skal kjøpe PC for første gang.

 

Jeg bestillte selv en PC fra WinPad, og det var problemer fra første stund. Først registrerte de ikke bestillingen min. Så fikk jeg bestillt på ny, men de ududelige personene klarte alldri å levere meg en WinPad 6000s. Jeg har ringt å klaget på de i over 2 uker, men de har bare sagt at de sender den i morgen noe som aldri har stemt!!!!!

 

Jeg har nå reist til utlandet og vil derfor aldri få PCèn jeg bestillte. Dette er ett fantasifirma, HOLD DERE UNNA WINPAD.

Lenke til kommentar

En acer vil kanskje passe deg fint. Veldig godt tastatur, stillegående (i hvert fall den på 1ghz som jeg har testa litt).

Lett og med veldig godt batterikapasitet.

 

Eneste ankepunktet for meg er skjermkortet som gjerne skulle ha vært litt bedre i den pisklassen jeg småstuderer på (ca 17000).

 

du kan jo gløtte på dinside.no som hadde test av bærbare for en stund siden.

Lenke til kommentar

Enten du sitter i en forelesningssal eller i lab'en så vil du neppe ha problemer med kontinuerlig strømforsyning. Er du heldig kan du bruke WLAN med et trådløst nettverkskort. Ellers er ikke forskjellen stor mellom P1,6GHz og P2.0GHz.

 

Litt subjektivt kan man si at det støyer omtrent like mye og bruker mye strøm.

 

Men ok..gratulerer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...