Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Heisann. Så på komplett idag at de hadde Beantech Igloo 1 og 2 på tilbud. Disse kabinettene (iallefall nr.1) ser ganske stilrene ut, og praktiske. Men det jeg lurer på er, hva er forskjellen på BeanTech Igloo 1,2,3 og 4 ? Forruten utseende, så finner ikke jeg ut noe mer. Er det bare utseende som er forskjellen? Evt, hadde det blitt finere å bruke f.eks autosol på et BeanTech Igloo 1 ? Mer bling, bling hvis dere skjønner Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 tror det er en post om akkurat dette?! mener jeg leste noe i forige uke! prøv å søk Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Var en post om forskjellen på 3 og 4 iallefall. Søkte istad på BeanTech Igloo, men leste ikke igjennom alle Leste gjennom posten om 3 og 4, og der var det en som sa at forskjellen var fargen, og "grillen" samt støvfilteret foran. Da er vel de de eneste forskjellene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå