Kent| Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Hei! Har bestemt meg for og kjøpe ett Asus P4P800-E DELUXE Hovedkort med Intel Celeron D 325 2.53 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 256KB cache prosessor. Det jeg lurer på er hvilken type ram jeg skal kjøpe? Trenger vel 512 MB regner jeg meg. Er ikke intressert i og overklokke, eller ha det dyreste rammet, bare at maskinen blir stabil og funker bra, så er jeg hæppy! Mvh Kent Endret 9. februar 2005 av Kent| Lenke til kommentar
tjaa Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Har prøvd litt forskjellig på ymse kort med samme brikkesett (i865pe) - Geil, Twinmos, Apacer og no-name, det går stabilt uansett. Har slutta å betale de ekstra kronene for navnet, siden det jeg bygger ikke skal overklokkes noe særlig. No-name (S&G) som bl.a. PCutstyr og Komplett.no har ført til nå overklokker t.o.m. bra (det er jo ingen ulempe ), så jeg anbefaler 2x256mb NoName PC3200 CL2.5 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det kortet takler det meste,har selv kjørt det med Corsair,Geil, OCZ og TwinMos. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå